Problem med wow wotlk, need help :)

• Hey

En af mine venner har fået det her problem med wotlk. Han kan ikke install det, faktisk kan han dårligt få cden til at køre i hans drev.

Dog har han gjort det i første omgang men efter en 2% i installen opstod der et problem, som der er lidt problemer med at løse.

" The file "MPQs-1\FullInstallLK\Data#common.MPQ\TILESET\Generic\burgundy_s.blp" in archive "E:\Installer Tome 3.mpq" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)"

Siden den fejl opstod har vi haft problem med at få cden til at køre i drevet.

Nogen som har en ide om hvad man kan gøre? :S

Tak på forhånd.

• lyder somom dvden er defekt....evt prøv at installere med en andens..han kender sikkert andre der spiller.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Min brors com kunne heller ikke køre cden. Det er lidt besynderligt faktisk.. Men jeg installerede så Bittorrent på hans com og downloadede ISO'en derfra. Tog dog halvanden dag, da den fylder 7,7gb...

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• kan kun sige at det er mere eller mindre normalt for blizzard at sende skiver ud der ikke virker...cd 3 eller 4 fra det originale wow virkede ofte heller ikke....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Haløj folkens. Det er så mig der er Azyles ven, og ja... jeg har et problem af større dimensioner.

Som førnævnt, så kan jeg ikke installere wotlk på min pc, og jeg har ingen ide om hvorfor. Jeg har fået mange forskellige fejlmeldinger, og vi har prøvet næsten alt tænkeligt lige fra at afinstallere virusprogrammer, til at diskfragmentere pcen, men alt dette har været nytteløst.

Nu ser jeg så Nice2u have postet noget jeg måske kunne bruge, men ak... Pcen's ondskab sejrede igen, og gav mig denne besked " Failed to read information from the Internet. Please close all applications and try again "

Jeg prøvede så at lukke alle andre internet forbindelser i huset, men til ingen verdens nytte.

Spixe, kunne du sende en PM om hvordan man gør det du nævnte? Måske virker det også for mig.

Vi har prøvet med en anden disk, og det virkede heller ikke. En underlig ting er også, at jeg sagtens kunne installere spillet på min brors PC, så det er tydeligt at det er min egen computer, der er noget galt med.

Det næste jeg har tænkt mig at gøre, er at opgradere mit ram (har kun 1GB) til 2GB, og så se om det kunne hjælpe. Sidste udvej ville være at formatere Pcen, og så prøve at instalerre wow på ny, tror i det ville virke?

Hvis i har nogen som helst ideer, til hvad problemet kunne være/løsnigner på mit problem, så lad mig høre! For jeg er snart ved at været godt træt af ikke at kunne spille wow.

På forhånd tak. Nath2620 :)

• Du kan bare gå ind på wow-europe.com (Tror jeg den hedder) og downloade installationen.. Der er en masse guider der inde osv. Det eneste du skal bruge bagefter er din CD-key.

| Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

• jeg vil sq næsten foreslå en ny installation så.....altså af wow til at starte med....kan være noget i en af de patches der er installeret...der kom jo en ud efter at discene var lavet til wotlk, så det kan måske nogengange lave problemer med det...mener der var noget på blizzards hjemmeside hvad angår det emne, hvordan man tvinger den til at glemme at man har nyeste patch.

• Så jeg skal altså prøve at afinstallere mit wow, og så installere det hele på ny? Tror du det vil hjælpe Fragman?

pAzquee: Det link som Nice2u har lagt her, er linket til Wow-europes install downloader, og det var det som (ironisk nok) heller ikke virkede for mig, så desværre kan jeg heller ikke gøre det. Tak for tilbudet though ;)