Tweak.dk online butik – Grafik søges

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Enig, dog synes jeg ikke tweak.dk kommer så tydeligt til udtryk :)


    Nej, men det er fordi jeg har twistet det hele for at blende det ind på t-shirten´s perspektiv. Tror det vil være noget tydeligere i virkeligheden :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af slazper


    Nej, men det er fordi jeg har twistet det hele for at blende det ind på t-shirten´s perspektiv. Tror det vil være noget tydeligere i virkeligheden :)


    Jeg synes det er rigtig godt det du laver. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af slazper
    Så har man da en idé om hvordan det ville se ud...


    Føler ikke det virker, der er for meget. Jeg ville mene det skal være mere simplificeret, men det er jo bare min smag.
    Kunne selv prøve at komme med et forslag en dag når jeg fandt tid til det:)


    Er der nogen deadline på?

  • Nej er der ikke, og når shoppen bliver oprettet kan vi også stadig tilføje..


    Husk dog at det ikke er muligt med custom ting, altså at der ikke også er muligt at skrive nicks osv.


    Og at det skal være vector, og genre gennemsigtigt, fx det med matrix, så burde alt det sorte fx ikke være der.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Nej er der ikke, og når shoppen bliver oprettet kan vi også stadig tilføje..


    Husk dog at det ikke er muligt med custom ting, altså at der ikke også er muligt at skrive nicks osv.


    Og at det skal være vector, og genre gennemsigtigt, fx det med matrix, så burde alt det sorte fx ikke være der.


    Okay tak, så vil jeg da prøve at finde noget tid og gi et bidrag :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    er det ikke muligt man kan få dette billede til brug af baggrund ?


    Klik på full size og kopier det evt til dit skrivebord derefter åbner du det bare og vælger det som baggrund til dit skrivebord. Jeg har allerede gjort det det ser fint ud. Men hvis han har det i en større opløsning blir det da bedre selvfølgelig. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Klik på full size og kopier det evt til dit skrivebord derefter åbner du det bare og vælger det som baggrund til dit skrivebord. Jeg har allerede gjort det det ser fint ud. Men hvis han har det i en større opløsning blir det da bedre selvfølgelig. :D


    men det har jeg gjort og det ser altså ikke så godt ud på min skærm, har prøvet at rezise det så det passer til min skærm men så bliver det bare til 4 små billeder og det ser slet ikke godt ud :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af slazper
    bar li et mere


    kan personligt bedst li den her..


    http://www.tweak.dk/forum/atta…p?attachmentid=15610&sid=


    teksten skulle bare være
    TWEAK.DK - Get It Tweak IT... i stedet for get electriced get tweaked..


    ville 2talt være min nye LAN trøje :rules:


    og ved ikk om det er muligt.. men kunne os være fedt med nogle medlems trøjer.. altså nu er jeg fx hardware anmelder her.. og kunne da være fedt hvis det stod på en trøje.. men det er nok for custome..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • vil da lige sige, at den t-shirt jeg i sin tid købte med tweak logo og tweak nick stadig har hele dens tryk på og ser ud som den dag jeg købte den......og den er sq nogle år gammel nu.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    vil da lige sige, at den t-shirt jeg i sin tid købte med tweak logo og tweak nick stadig har hele dens tryk på og ser ud som den dag jeg købte den......og den er sq nogle år gammel nu.....


    Har også begge mine, tryk ser stadig ok ud :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Der var aldrig rigtigt nogle der kom med noget grafik og jo lidt kedeligt bare at have en bluse hvor der står Tweak.dk på

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • fedt initiativ!



    Sidder faktisk selv med den tweak.dk t-shirt på, man kunne bestille på siden for et godt stykke tid siden. Med tweaklogo foran, og ens tweak nick bagpå. Bruger stadig mine, de rigtig gode at sove i, har også brugt dem til træning etc :)



    [Blocked Image: http://www.gratisimage.dk/image-1725_4E3558A5.jpg]