Optage i wow ?

  • WeGame .. ved ikke om det fungerer i WOW, men har brugt det i CSS og TF2


    Udemærket kvalitet, cirka som Fraps, men filerne er langt fra lige så store. Der er heller ikke noget med at registrere sig for penge, så der er ingen "vandmærker" eller andet reklame der indikerer at det er WeGame.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noller
    når du optager med fraps kommer Filen/filerne til at fylde nolge gigabytes... Så det kræver man bruger et andet program til at gøre filerne mindre så jeg kan smide dem online .. men hvilket ?


    tjae windows movie maker, det tager lidt tid af finde ud af hvor meget det skal komprimeres og hvad der giver den bedste kvalitet ...men det er også sjovt at rode med.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • de bliver altid rimeligt store medmindre du gør optagelsen mindre og komprimerer hårdere.....der er INTET man kan gøre ved det det er en balance mellem kvalitet og størrelse.....windows movie maker har en masse indstillinger og det er gratis, og man kan selv prøve at gøre det mindre..fx 800*600 istedet for 1280*1024 og så komprimere med mpeg istedet for divX eller hvad man nu har valgt, og så se om det stadig ser ok ud....og lav det udfra de originale filer hver gang.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • De rå frapsdata vil altid fylde rigtig meget.


    Dog kan du som nævnt bruge moviemaker eller f.eks virtueldub til at komprimere det (f.eks divx)


    Jeg har altid benyttet Sony Vegas til mine film, og kvaliteten af de videoer har altid været ganske fine :)