Hey jeg er i gang med et lille forsøg for at se hvem der bruger hvad
håber i vil hjælpe
P.S vis gerne lige jeres evner i programmerne

Hvilket program bruger i?
-
-
Jeg bruger selv GIMP, virkelig lækkert program.
For bare lige at vise lidt, er al grafik på disse to hjemmesider lavet i GIMP. Da jeg ikke er den store fotograf, er det ikke de vilde billed redigeringer jeg har lavet.
http://www.clones-inc.com/
http://www.asgerbj.dk/ -
-
Har lige fået fat i CS4 så det er den jeg arbejder i
-
Kan du godt bilde mig ind. Det er sikkert rigtig dyrt hvis man skal købe det selv. Men et fedt program og er at foretrække. -
Paint Shop Pro eller GIMP
-
bruger PS
hvordan kan man bruge et 3d program til fotoredigering? (cinema4d)
-
Bruger hovedsageligt Lightroom, kombineret med Photoshop CS4.
-
Alle billeder på min hjemmeside er der gjort en lille smule ved i enten iPhoto eller Pixelmator (minder om Gimp, bare på Mac) - eller begge to
-
Takker for jeres svar og stemmer.
Det ser ud til at Photoshop bliver en stor vinder med 25 stemmer
Mvh Nameo -
Jeg bruger Photoshop CS3 Extended, super program men CS4 er sikkert bedre.
-
GIMP...
-
Lige et hurtigt spørgsmål til GIMP: Hvorfor bruge GIMP? Nærme defination Hvad er godt ved GIMP?(ikke for at kritisere eller noget ville bare gerne vide det)
-
Oprindeligt indlæg af Nameo
Lige et hurtigt spørgsmål til GIMP: Hvorfor bruge GIMP? Nærme defination Hvad er godt ved GIMP?(ikke for at kritisere eller noget ville bare gerne vide det)En MEGET kraftig faktor, det er gratis
-
Lige et hurtigt spørgsmål til GIMP: Hvorfor bruge GIMP? Nærme defination Hvad er godt ved GIMP?(ikke for at kritisere eller noget ville bare gerne vide det)
Sikkert fordi at det er gratis, og et udemærket program.Og gratis kan man ikke sige at Photoshop er.
-
Jeg bruger pt. Photoshop CS3, overvejer da at skaffe CS4...
-
Lige et hurtigt spørgsmål til GIMP: Hvorfor bruge GIMP? Nærme defination Hvad er godt ved GIMP?(ikke for at kritisere eller noget ville bare gerne vide det)Ja, det er gratis og i mine øjne har det stort set alle de samme funktioner som photoshop.
Derudover fås det både til Linux og Windows, hvilket gør at jeg kan arbejde med det samme program på alle mine computere. -
Photoshop CS4
-
Ja først og fremmest er det gratis og jeg ser ingen grund til at betale flere hundrede krone for et program når jeg ikke har brug for mere end der er i GIMP...
-FredeK
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Ja først og fremmest er det gratis og jeg ser ingen grund til at betale flere hundrede krone for et program når jeg ikke har brug for mere end der er i GIMP...-FredeK
Kan du sige tusinde