Gratis programmer

• Hej,

Sidste vinter havde jeg en tråd her på forum, hvor jeg lavede programmer på opfordring fra Jer brugere. Efterfølgende lagde jeg dem allesammen på min hjemmeside til 48,- stykket. Men, det er der ingen der gider betale for så derfor...

... Er alle programmer nu lavet til FreeWare, og du kan downloade de fulde versioner (ikke demoversioner) fra min hjemmeside : http://www.humansoftware.dk :idea:

Mvh
    Søren

• Hvis du trænger til flere udfordringer, kan du så ikke bikse et program sammen, som er godt til at tegne højttalerkabinetter i ? :-) Et som er rimelig idiotsikkert, og som udregner liter med det samme.

/woyer

• Søren kan du ikke gøre programmerne portable? ligesom portableapps.com

Specielt sysinfo synes jeg er interessant, men det ville være utroligt lækkert hvis man bare kunne køre filen uden at skulle installere.

Generelt er portabilitet ellers bare perfekt, specielt for os nørder der kan lide at have programmer med på USB :P

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Rettet en gang, sidst af Azjo ().

Oprindeligt indlæg af Azjo
    Søren kan du ikke gøre programmerne portable? ligesom portableapps.com

Specielt sysinfo synes jeg er interessant, men det ville være utroligt lækkert hvis man bare kunne køre filen uden at skulle installere.

Generelt er portabilitet ellers bare perfekt, specielt for os nørder der kan lide at have programmer med på USB :P

Hej Azjo, rent teknisk kan det godt lade sig gøre, men jeg skal fiske hver evigt eneste DLL og OCX fil ud af diverse mapper, før det virker. Har prøvet det en enkelt gang, og det var et frygteligt mas, så det kommer ikke til at ske. Til gengæld har jeg fjernet mange overflødige vinduer fra "install.exe" filerne, så jeg synes ikke det tager lang tid at installere programmerne.