DirectX 10 til Windows Xp Pro 64 bit

  • Hey sad og Kigged Lidt Rundt på nettet da jeg så en forum hvor de skrev at Crysis kun kan spilles hvis man har Directx 10 på..
    Men jeg har det at jeg har Fået skaffet mig en Lovlig Licens kode til Windows xp Pro 64 Bit
    Og har entlig også planer om at smide det på


    Men kan man få Directx 10 Til Windows xp Pro 64 Bit???


    Eller Må jeg ned Og grave i Pungen Igen For at få vista Ultimate? :rolleyes:

  • der er noget med at man kan få et lille program af en art, en windåse tweak, som skulle gøre det muligt at se samme efekter som DX 10 tilbyder, men om det er kompatibelt med 64 bit version ved jeg ikke, brug googlers
    Det passer dog ikke helt det du har læst om at man ikke kan spile Crysis uden DX 10 for det kan man godt

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Crysis: Kan sagtens spilles UDEN dx10


    dx10 til xp: Kan ikke lade sig gøre, flere har forsøgt men er vist umuligt at integrere i systemet. Om der findes tweaks der kan få tingene til at ligne hvad dx10 kan ved jeg ikke, men ville ikke selv rode med det.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hmm mange tak så tror jeg sku at jeg må tiil at snyde igen ^^ så jeg kan få vista det er vist noget med at hvis man har en key til et vista Produkt kan man bruge det til både 32 og 64 Bit jeg har en Ome Kode til Vista home Pr så jeg må Prøve den gode gamle måde og smide den kode ind i 64 bit system på min pc og så aktiver via Tlf


    den vej er de nemlig lige glad med om du har Ome Key de spørg dig bare om nogle ting og hvis du svare rigtig kommer de med koden til at aktiver
    snilt var :P


    Men skulle i mene at min nye pc kan trække Crysis oki


    -------------


    Beskrivelse:
    HUSK AT VÆLGE DET KABINET DU GERNE VIL HAVE PÅ LINKET HERUNDER... Topdata anbefaler NZXT-HUSH hvis computeren ønskes støjsvag.


    NU er vores store XTREME-GAME Q9400 også med GTX260 grafikkort fra Geforce serien og med 896MB DDR3 ram. Hurtigere end 9800GTX. CPU'en er blandt de hurtigste QUAD CORE med 4x 2.66ghz. Bundkortet er selvfølgelig top kvalitet fra ASUS og med PCI-Express x16 (version 2.0) dobbelt så hurtig som alm. PCI-Express x16. GTX260 Grafikortet understøtter selvfølgelig også version 2.0 af PCI-Express x16. Harddisken er den lynhurtige F1 disk fra Samsung med 16mb cache. Harddisk er selvfølgelig af bedste kvalitet i SATA og mest støjsvage. Vælges der kabinettet NZXT-HUSH, er kabinettet også ekstra støjdæmpet. Der selvfølgelig 2stk DVI udgange på grafikkortet som kan bruges enten til 2 samtidige skærme, eller evt. HDMI tilslutning via. DVI-HDMI adapter. Ram'ene er selvfølgelig fra Kingston, for at være sikker på stabilitet og performance.


    - INTEL QUADCORE Q9400, 4x 2.66GHZ, 1333FSB
    - ASUS KVALITETS BUNDKORT (INTEL P43) P5QL-PRO (PCIEx16 V2.0)
    - 896MB DDR3 GEFORCE GTX260 (PCIEx16 V2.0), 2xDVI
    - 500GB F1 SATAII HARDDISK, 7200RPM, (SAMSUNG)
    - 4GB DDR800 DDR2 RAM, PC6400, (KINGSTON, "LIFETIME WARRANTY")
    - 20x SATA +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER (SAMSUNG)
    - 750W STØJSVAG STRØMFORSYNING
    - DER KAN VÆLGES MELLEM FLERE KABINETTER...TRYK PÅ LINKET HERUNDER..
    - 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT LAN)

  • nu er der bare det, at spillet kører bedst i dx 9 faktisk....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.