genopfyldning af brother printpatron, hvordan?

  • Jeg har en Brother DCP-135C printer. Har købt noget blæk til at påfylde patronerne med, men kan ikke rigtig finde et sted, hvor man kan se hvordan man skal påfylde dem.


    Nogen der kan hjælpe?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Står det ikke i manualen?


    Nej, desværre, har også lige kigget på deres site, der står der bare følgende.Brothers hjemmeside , kort sagt, så står der at Brother, ikke vil anbefale at bruge andet end ægte patroner.


    Quote

    Det er jeg lige ved at tro det gør. Ellers koster brothers value pack med blæk ikke ret meget til DCP135 og de andre i den serie.


    Syntes nu alligevel at det er lidt dyrt, var lige inde på ink-house.dk, der koster det 59,- pr. farve så det er jo så 236,- for at udskifte alle patroner.


  • Du kan få uoriginale patroner til det halve, hvis du ikke vil betale det, de originale koster..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Du kan få uoriginale patroner til det halve, hvis du ikke vil betale det, de originale koster..


    Så mister du også reklamationsretten. Og jo - de kan sagtens se hvis der er blevet brugt uoriginal blæk.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    Så mister du også reklamationsretten. Og jo - de kan sagtens se hvis der er blevet brugt uoriginal blæk.


    Vi snakker om en printer der koster det samme som en time eller to på et værtshus :crazyeyes: - men bortset fra det .... Who cares ?


    Du mister også reklamationsretten hvis du overclocker din CPU ... men igen ... who cares ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Vi snakker om en printer der koster det samme som en time eller to på et værtshus :crazyeyes: - men bortset fra det .... Who cares ?


    Du mister også reklamationsretten hvis du overclocker din CPU ... men igen ... who cares ?


    iCare. Fordi jeg skal diskutere med kunder der bestemt mener at de har brugt originalt blæk fordi de har fået en regning fra værkstedet hvor de havde regnet med at det var omfattet af reklamationen. :)

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Nu har jeg været ved at kigge lidt rundt, det ser ikke ud til at man kan genfylde den type printer patroner.


    Så jeg vil gerne høre om der er nogen der kender en printer, hvor det nemt "og uden problemer" kan lade sig gøre at genfylde patronerne. Den skal ikke være alt for dyr, og den skal helt have kopi, scan, print