Trådløs Router

  • Jeg bruger en billig Netgear jeg fandt på nettet. Den kostede omkring det du nævner og har virker perfekt de sidste 4-6 måneder. Kan dog ikke huske det nøjagtige navn, men noget med WGL 54 tror jeg. :)

    Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1


    Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ


    OS : Windows 7 64bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LunD^
    Jeg bruger en billig Netgear jeg fandt på nettet. Den kostede omkring det du nævner og har virker perfekt de sidste 4-6 måneder. Kan dog ikke huske det nøjagtige navn, men noget med WGL 54 tror jeg. :)


    Hej ja den har jeg godt set lidt på, du mener vel NETGEAR WGR614http://www.edbpriser.dk/Produc…456&searchArea=&Soegeord=, den ser ret go ud :D - men desværre er der mange der skriver dårlige ting om den: "Hvis man er en gamer (spiller computerspil)skal man IKKE købe denne router. Som sagt er der problemer med port forwarding, hvilket gør at der er flere spil man IKKE kan spille - UDELUKKENDE på ground af Netgears routere (gælder for dem alle så vidt jeg ved)" og "Jeg har TDC versionen, og jeg får også konstante dropouts. Jeg reseter PCens trådløse forbindelse ca. hver 5-10 minutter, for at få forbindelsen til at køre igen. Der er blevet forslået herinde, at man skal opdatere den via Netgears hjemmeside, men hos Netgear står bare, at der ikke findes nogen opdatering"