Harddiske går døde

  • Hjælp først gik min segate 500GB sata i udu den forsvinde hele tiden under denne computer efter ca 15min
    og når jeg går ind i den er den mega langsom.
    og nu vil min WD 500GB sata heller ikke,den er lige pludselig også mega langsom, har music og film på den og den vil ikke spille alle filer nogle låser den helt på.


    Hva (Undskyld Mit Sprog) FANDEN KAN DER VÆRE GALT :(


    mit sys er:
    Bundkort: Abit ab9 quargt
    Cpu: q6600
    ram:Corsair TWIN2X2048-6400C4
    Strøm: Thermaltake Thoghpower 850w
    OS: xp Pro sp2 opdatet sp3


    OS Køre på en WDC WD16 160GB IDE Uden Problemer.


    har owercloket min q6600 til 333mhz, kan det være det?
    eller kan der være noget andet galt har mistanke til at det er bundkortet men???



    Er der nogen der har kendskab til dette?
    eller er der en der ved hva der er galt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af free_ice
    Det har jeg Prøvet men uden held mand skulle tro at jeg havde fået en forbandelse.
    har hentet sidste nye driver uden held


    ka os godt ske de er gået helt i hundene, men har du en anden comp du ka prøve dem i?

  • har du installeret dine chipset/sata drivere der var med til bundkortet....er da næsten sikker på det er sata controlleren der bruger windows default driver som bestemt ikke er optimal...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har du installeret dine chipset/sata drivere der var med til bundkortet....er da næsten sikker på det er sata controlleren der bruger windows default driver som bestemt ikke er optimal...



    har testet XP´s default og sidst nye fra abit.