Logitech G15 keyboard. Ny eller gammel version?


  • v2 har 6 færre knapper, og orange lys istedet for blåt
    på V1 kan man vippe displayet, det kan man ikke på v2


    det er vist de forskelle der er

  • Hej :D


    Er godt klar over hvad forskellene er. Men ved bare ikke hvad for et der er bedst.


    Hvis i nu have havde erfaringer med f.eks. at det blå lys var mega nederen at kigge på, i forhold til det orange, eller at version 1's knapper sidder fast, version 2¨s knapper er hårde, Osv.
    Så hvis i bare har er faringer med demså skrriv hvilket I bedst kan lide! :P




    Til: Rasmus_yamaha. Har valgt at lave en ny tråd fordi når folk måske så tråden: " Logitech G15 keyboard. Ny eller gammel version?" klikkede de sig ind på den, fordi de vidste jo godt at f.eks. version 2 var langt bedre end 1'eren.
    MEN hvis jeg havde skrevet spørgsmålet i G15 eller saitek cyborg keyboard, var der måske nogle G15 GEEKS der tænkte at, han/hun kun vidste noget om G15, og INGENTING om saitek cyborg, og så kunne de jo ikke sammenligne. Men de vidste f.eks. at G15 version 2 var laaangt bedre end 1'eren


    Ellers rigtigt det du siger! :D

  • tag den du synes ser bedst ud..


    jeg kan bedst li V2.. så det er mit råd.. men du styrer det jo selv..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Altså det røde/orange lys genere dine øjne mindre i det lange løb.. Jeg har prøvet begge, synes det er utrolig ens og sidde med, kan dog bedst li V2 pga det røde/orange lys og så pga jeg ikk er så vild med det der "fold-ud" display der er på V1..


    Men hvis du har en Samsung 226BM og et sort kabinet med lidt blå lys fx Coolermaster Centurion 534 (eller noget i den retning) og så en mus med blå lys ville det jo nok være mest stilet med V1.. ;)


    Personligt er jeg selv meget glad for:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…roducts&Soegeord=logitech
    &
    http://www.edbpriser.dk/Produc…roducts&Soegeord=logitech


    Efter mine erfaringer er det gode og stabile tastaturer som jeg kan skrive på i timevis. Og da jeg til tider kan være lidt en dårlig taber når jeg sidder og gamer så koster de ikk det vilde og smadre og græder ikke over at spilde vand ned i dem til den pris.. =)


    http://www.tweakup.dk/readmore/12311/


    Microsoft's udgave af et gamer tastatur var måske også et kig værd for dig, Manden hos tweaktown virker umiddelbart positiv efter hvad jeg lige så da jeg læste det hurtigt igennem..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Har v2 og har prøvet v1, kan helt klart bedst li´ v2 fordi det bla fylder en del mindre og så ser det generelt meget bedre ud. Displayet er større på v1, men syntes det ser lidt billigt ud med den klapfunktion. Men der er jo ldt en smagssag, de er begge gode keyboards.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70