Indlæg af Andruqles

    Hej :)


    Var inde i BIOS forleden dag, for at se om jeg kunne finde der hvor man overclockede.
    Det fandt jeg så... Der stod man kunne overclocke den med 1%, 3%,5%, 7%, 9% og 11%.
    Så ville lige spørge om 11% overclocking er meget? :D (min com er nu på 2010 mhz, og den er ikke overclocket(den er 100%original))
    Og kan man godt overclocke den med mere? hvis ja, hvor meget?



    Og så lige et andet spørgsmål (:
    Kunne godt tænke mig at få en ret hurtig com, uden at bruge alt for mange penge.
    Tænker på at overclocke den osv.
    Så hvad skal man gøre hvis man gerne vil have en hurtig com? sætte en speciel køler på, skrue op for CPU volt, ram volt, osv.




    Tak på forhånd! (:

    Hej :D


    Er godt klar over hvad forskellene er. Men ved bare ikke hvad for et der er bedst.


    Hvis i nu have havde erfaringer med f.eks. at det blå lys var mega nederen at kigge på, i forhold til det orange, eller at version 1's knapper sidder fast, version 2¨s knapper er hårde, Osv.
    Så hvis i bare har er faringer med demså skrriv hvilket I bedst kan lide! :P




    Til: Rasmus_yamaha. Har valgt at lave en ny tråd fordi når folk måske så tråden: " Logitech G15 keyboard. Ny eller gammel version?" klikkede de sig ind på den, fordi de vidste jo godt at f.eks. version 2 var langt bedre end 1'eren.
    MEN hvis jeg havde skrevet spørgsmålet i G15 eller saitek cyborg keyboard, var der måske nogle G15 GEEKS der tænkte at, han/hun kun vidste noget om G15, og INGENTING om saitek cyborg, og så kunne de jo ikke sammenligne. Men de vidste f.eks. at G15 version 2 var laaangt bedre end 1'eren


    Ellers rigtigt det du siger! :D

    Hej tweakere :D


    Jeg har et spørgsmål jeg har tænkt rigtig meget over!


    Hvad er bedst: Logitech G15 keyboard eller Saitek Cyborg keyboard?


    Gerne hurtig svar, da jeg skal have købt et af dem inden jeg skal til net-party om en uge! :crazyeyes:


    Vil gerne høres jeres erfaringer, hvor godt de klarer sig i tests, link til en test af tastuerne, gode og dårlige ting ved tastatuerne, osv. :D


    På forhånd tusind tak! :D