Ufo yepha - Kig mig i øjnene

• Har lige fået fat på det album og synes sku det temmelig fedt. Nu ved jeg ikke hvor mange herinde der høre Ufo Yepha og den slags musik generelt, men jeg kan ihvertfald varmt anbefale deres nye album.

Personlige favoritter på albummet:
    Stille og roligt knald på
    Min lille ven
    Nææh nææh
    Løb for dit liv (med Tue Track)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Hører selv meget "Nææh Nææh" iøjeblikket, virkelig fed sang.

Overvejer stærkt at skaffe albummet :)

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

Oprindeligt indlæg af Sensation
    Syntes Kneps er meget god, totalt fedt der hvor de efterligner U$O :))

Mvh Madsen

Haha yea :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Isse
    Hører selv meget "Nææh Nææh" iøjeblikket, virkelig fed sang.

Overvejer stærkt at skaffe albummet :)

Den valgte de så at fyre total af ved Mc Fight Night, rigtig fedt :9xo

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Jeg bryder mig ikke om alle de attitudefræsere indenfor rap/hiphop (L.O.C., Jokeren osv), som kun kan finde ud af at synge om hvilke ho'er de kn*pper, hvor mange stoffer de tager og hvor meget de drikker. Det er for latterligt og jeg synes ærlig talt de er dybt til grin.

Men lige præcis Ufo/Yepha kan jeg godt lide. De kan godt finde ud af at synge om andre ting. De har en cool holdning og så har de en del gode sange. Jeg har dog kun hørt en fra deres nye album, men det skal der bestemt laves om på når jeg tager mig sammen til det.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Og L.O.C. og Jokeren, som du nævner dna, "synger" ikke om andre ting? Må jeg spørge hvornår du SIDST har hørt en hel plade med de førnævnte rappere? Og rapper Ufo&Yepha ikke om de ting som du nævner? Helt ærligt, den køber jeg sgu ikke champ

• Nu har jeg aldrig hørt en hel plade med dem, da jeg simpelthen synes det er spild af penge. Men jeg har da hørt alle de numre der er blevet hit og spillet igen og igen i radio og tv. Og jo, Ufo&Yepha rapper også om de ting, men med de sange der er blevet spillet i radioen har man også hørt andre ting og det samme kan jeg ikke genkalde ved f.eks. Jokeren og L.O.C.

Men det er nok ikke så meget det de synger om, men mere måden de synger på jeg synes er komplet latterlig.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Rettet en gang, sidst af dna ().

• Ok, det er jo fair nok hvis man ikke bryder sig om deres måde at synge/rappe på :P Men at sige, at det kun er L.O.C og Jokeren (osv.) der gør det, er ikke helt rigtig jo. Bare det jeg ville pointere :)

Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg bryder mig ikke om alle de attitudefræsere indenfor rap/hiphop (L.O.C., Jokeren osv), som kun kan finde ud af at synge om hvilke ho'er de kn*pper, hvor mange stoffer de tager og hvor meget de drikker. Det er for latterligt og jeg synes ærlig talt de er dybt til grin.

Men lige præcis Ufo/Yepha kan jeg godt lide. De kan godt finde ud af at synge om andre ting. De har en cool holdning og så har de en del gode sange. Jeg har dog kun hørt en fra deres nye album, men det skal der bestemt laves om på når jeg tager mig sammen til det.

Anders

Det er da vidst kun på hans (L.O.C.) gamle sange han sang om at kneppe ludere osv.

Melankoli/XxxCouture er meget mere følelsesladet og ikke bare overfladisk

Synes du skulle tage og høre noget af hans nye (selv om det gamle ikke er dårligt), da det altså indeholder en historie og har en mening.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB