Mest irriterende pc-problem jeg har oplevet

  • "MB blev skiftet fra Gigabyte X38-DQ6 til Biostar T-power i45"


    Så den er også prøvet :roller:


    Dog fandt jeg ud af noget underligt igår, da jeg testede grafikkort endnu engang.
    Jeg kørte nogle 3dmark vantage igen med grafikkort hver for sig hvor der først ikke var noget at se... Men da jeg så satte dem i crossfire igen kom der en masse artifacts.
    Jeg kører kun med det ene kort i lige nu, og der har jeg spillet og kørt 3dmark uden problemer (indtil videre)
    Men er der nogen har hørt om sådanne problemer når man kører crossfire ?

  • Har du overvejet om det er noget med strømtilførslen til pc´en?


    Altså at stikkontakten i væggen er defekt på en eller anden led, at den strømgruppe du kører pc´en på er overbelastet eller sådan noget.


    Har du prøvet at have den med et andet sted for at se om det løser problemet?

  • Det er faktisk en ting jeg har tænkt meget på om det var en mulighed, men synes det ville være underligt at det kan ske .. jeg har nemlig snakket med konen om det, for det er nemlig først efter at vi er flyttet at den begyndte.. og alt er faktisk skiftet i computeren.. men har dog ikke prøvet at tage den med et andet sted endnu.. Det skal også lige siges at vi har problemer med at vores pærer sprænger engang imellem f.eks 3 spotlys på badeværelset, samt på børneværelserne! er der noget man kan gøre for at at det ikke kan ske? og kan det eksempelvis skyldes for mange stik til kontakten?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Har du overvejet om det er noget med strømtilførslen til pc´en?


    Altså at stikkontakten i væggen er defekt på en eller anden led, at den strømgruppe du kører pc´en på er overbelastet eller sådan noget.


    Har du prøvet at have den med et andet sted for at se om det løser problemet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagge
    Det er faktisk en ting jeg har tænkt meget på om det var en mulighed, men synes det ville være underligt at det kan ske .. jeg har nemlig snakket med konen om det, for det er nemlig først efter at vi er flyttet at den begyndte.. og alt er faktisk skiftet i computeren.. men har dog ikke prøvet at tage den med et andet sted endnu.. Det skal også lige siges at vi har problemer med at vores pærer sprænger engang imellem f.eks 3 spotlys på badeværelset, samt på børneværelserne! er der noget man kan gøre for at at det ikke kan ske? og kan det eksempelvis skyldes for mange stik til kontakten?


    Det kan fx være pga overspænding. Prøv at få fat i en elektriker.