Indlæg af AaggePimp

    Hov undskyld.. jamen det er Energimidt jeg har som udbyder.. eller Waoo som det nu nok hedder.. har bare aldrig haft problemer med fiberboksen + router, før nu... Det kan godt være at det er, og forbliver mig en gåde :baby:

    UpnP er slået fra i både router og utorrent, så det er heller ikke der problemet er :-S
    og den er port forwarded korrekt :-)


    På det kablede net kører der: 1 pc, 1 yousee boks over switch, og en WDTV live over samme switch.
    og på det trådløse har vi: 2 bærbare, 1 ip-cam, en printer, en yousee boks over wi-fi, og så to stk. samsung galaxy S2.


    Kan det evt. være netgears firmware som har lavet lidt rav i det? opdaterede nemlig til deres nye for lidt tid siden :-/

    Jeg mistænker lidt at dette er grunden til at jeg stort set ikke kan uploade i utorrent.
    Og det er på trods af at jeg sidder med en 60/60 mbit. :(


    Er der en måde at stoppe de blokeringer, uden at løbe nogle risiko mht. firewall osv?

    Hejsa folkens


    Håber der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig, og fortælle hvorfor jeg konstant bliver spammet med
    dette i min Netgear WNDR3400 "
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 90.185.149.177, Monday, Feb 06,2012 11:27:20
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 109.198.131.180, Monday, Feb 06,2012 11:27:15
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 77.215.117.69, Monday, Feb 06,2012 11:27:14
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 90.185.219.183, Monday, Feb 06,2012 11:27:11
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 90.184.117.104, Monday, Feb 06,2012 11:27:09
    [Service blocked: ICMP_echo_req] from source 90.185.219.183.


    Det skal nok siges, at det dukker op når f.eks utorrent kører :rolleyes:


    vidste ikke om denne tråd skal høre under "Hardware og tilbehør"

    Kølehoved (ATI Radeon HD 5850/5870, aquagratiX (ATI Radeon HD 5850/5870 - RV870)


    Aldrig brugt (fejlkøb)


    Passer til:
    - Passer kun til ATI Radeon 5850 og 5870 grafikkort som følger reference-designet fra ATI.
    - Verificeret fysisk på Sapphire Radeon HD5850 1G GDDR5 (SKU: 21162-00-50R)


    Der medfølger:
    - Kølehoved
    - Monteringsdele (skruer og termisk pad)
    - Engelsk/tysk vejledning


    Specifikationer:
    - Kompatibilitet: ATI Radeon HD5850 / HD5870 (RV870)
    - Materiale: Kobber, rustfrit stål, plexi
    - Dimensioner: -
    - Gevindtype: G1/4" (1/4" BSPP)
    - Anbefalet slangestørrelse: 6-10mm
    - Vægt: 530g


    HBO: 300 kr.


    Kortet kan ses HER
    ________________________________________________________________________



    Kølehoved - ATI 4870x2 - XSPC Razor 4870 X2 - Acetal


    Kølehoved - ATI 4870x2, Brugt i ca. 1 år, virker perfekt. Sælges pga. nyt grafikkort
    Bemærk: kræver nye thermal pads
    Nypris: 749,95 kr.


    Supports ATI 4870X2 cards
    (ATI Reference Design Only)


    HBO: 250 kr

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    pakker til og fra udlandet kan godt tage en del tid, men ikke desto mindre er chancen for at en i postdk har nakket den... det har jeg selv prøvet... med en fødselsdagsgave fra min søster no less og det tilgiver jeg dem ALDRIG for.


    men gad godt se tyvens ansigt hvis han har opdaget det var et defekt gfx :P



    Ja det er også det jeg frygter lidt.. trist at muligheden skal være der :rolleyes:
    Håber lige på at få svar fra dem idag ang. track&trace nummeret

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Jeg havde nok også hevet de 125 kr op ad lommen selv bare for at være sikker. Nu kan du jo side og vente længe på det hvis det nogen sinde dukker op.
    Du må bare blive ved med at rykke for det.


    Ja der er desværre nok ikke andet at gøre :)
    Nu har jeg lige sendt dem en mail mere, og så prøver jeg at ringe på mandag.


    Men når firmaerne nu tilbyder at betale fragten, er det desværre ikke altid at man tænker så langt :crazyeyes:

    Det er billigmedien der betalte. De Sendte mig en pakkelabel. Men der stod ikke noget T&T nummer på. Det var sådan en "homeshipping" label. Ikke en alm. postDK label.


    Har også forsøgt at spørge dem om trace nummer.


    således ser spørgsmål og svaret ud:


    Hej Det ville være meget mærkeligt. Jeg sendte den tilbage for ca 1 uge siden med RMA nummer: XXXXXXHar i track&trace nummeret til pakken?



    svar:
    Hej den er ikke ankommet endnu til tyskland. Returpakker går desværre ikke så stærkt fordi pakkerne bliver sammlet i Kolding hos returadressen før de kommer til Tyskland

    Hej med jer :)


    Jeg ville høre om der er nogle som har erfaring med http://www.billigmedien.de og RMA.


    Jeg står i den situation, at jeg købte et Sapphire Vapor-x HD5850 gennem billigmedien.de for noget tid siden. Men da der var problemer med grafikkortet (artifacts osv) sendte jeg det til RMA.
    Nu er problemet bare at det snart er 3 uger siden, og de siger at de stadig ikke har modtaget det i tyskland. Kan det virkelig passe!! Jeg har skevet nogle mails til dem, og det eneste svar man får tilbage er
    "den er ikke ankommet endnu til tyskland. Returpakker går desværre ikke så stærkt fordi pakkerne bliver sammlet i Kolding hos returadressen før de kommer til Tyskland


    og


    "beklager igen men den er ikke ankommet endnu"


    Kan postdanmark have lavet en fejl? Jeg er ihvertfald ved at være temmelig frustreret over dette.
    Og hvem skal erstatte det, hvis nu at det er blevet "væk" ?


    Tak på forhånd


    Aagge

    Så er testen blevet færdig, men den finder ingen fejl. Det er også bare lidt underligt at artifacts forsvinder efter et par minutter. er stadig i tvivl om det skal til RMA eller hvad der skal ske :S

    Nu har jeg prøvet med 3dmark og andre drivere, men det er der desværre stadig.. men det virker bare ikke som en hardware-fejl, da de artifacts f.eks selv går væk efter lidt tid i et spil f.eks! og i andre spil kommer de f.eks kun i for-filmene, og er væk når man er inde i selve spillet.
    Er det mon stadig nok til en RMA-sag så ?

    Det vil jeg lige prøve engang.. Men efter lidt søgning på google virker det som om at jeg ikke ligefrem er den eneste der oplever de artifacts.


    Vender lige tilbage efter 3dmark tests

    Hej tweakere :-)
    Jeg har idag modtaget mit Sapphire HD5850 da mit 4870x2 ikke gad virke mere :-S
    Nåh men, første problem var at jeg ikke kunne smide vandkølehoved på den.. nok pga. reference-designet?
    Og andet problem er så at der kommer nogle små hvide/grå "artifacts" i nogle spil og selv i CCC når man skal instille AA.. problemet er dog ikke varme, men tænkte på om nogle ved om det er en hardware fejl, eller driver fejl i 5xxx serien ?

    Det er ellers et lækkert Reservoir. Det kunne være at jeg skulle høre hvornår de får det på lager igen, kan nemlig ikk rigtig finde det andre steder.


    Nu ved jeg så ikk om det bliver et problem nu hvor jeg skal have DENNE på.
    der står nemlig 3/8" slange, og har 10/8 fittings og slange!


    kan det gå sammen, eller skal jeg bare skifte fittings ud med 3/8" ?


    Ret mig endelig hvis jeg er helt gal på den :-)



    puha, det er ellers et rigtig lækkert kabinet, men prisen er nok lige i overkanten lige nu, da jeg også skal have bestilt nogle nye dele til vandkølingen. Men elsker alle de features i det kabinet, specielt alt det med kabel/slange føringen i det..mums :D

    Radiatoren kan findes HER under "Wärmetauscher" og så "HT Extern".
    Kan desværre ikke linke direkte til produktet 8o


    Mht. PUMPEN ser det ud til at være et fint valg, og heller ikke for dyrt :) og så evt sammen med DENNE ? er der andet jeg skal huske til det hvis jeg valgte at bestille det? har ikke før kørt med pumpe & reservoir seperat. Så hellere stille dumme spørgsmål end glemme noget..hehe