Uge 43: Indenfor hjemmets 4 vægge.

Oprindeligt indlæg af Toby

Min søde lille Kejser Skorpion... :)

Havde 2.. men han blev sur på konen og spiste hende ;)

Ak ja, ægteskaber! :))

Oprindeligt indlæg af fredek

Den er da under 800x600?

hehe ja.. men vi skal også kunne se havd det er, UDEN at trykke på billede.. og selv om man trykker på billede.. kan man IKKE se hvad det er :)

Oprindeligt indlæg af Toby

hehe ja.. men vi skal også kunne se havd det er, UDEN at trykke på billede.. og selv om man trykker på billede.. kan man IKKE se hvad det er :)

Hvad mener du?

Hvad mener du?

Arhhh fredek, læs Toby's indlæg igen og reglerne i første indlæg. ;)

Hvad er grunden til at du poster så lille et billede, fremfor en større så man kan se hvad det er. ?

Hvad mener du?

REGLERNE HUSK DEM NU

* Max 800x600px
    * EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Kan du se det? ;)

For jeg kan ikke se dit billede ;)
    Er det et askebære? en maske? en kop?

Og jeg syntes ikke jeg kan se Datoen på dit billede i EXIF filen.. så det er heller ikke iorden efter reglerne...

• Jeg ved ikke hvad EXIF er...
    Det er den størrelse billedet er i
    Det har jeg også gjort...

Og Henrik hvis det var større så vil der værre hakker eller hvad nu i kalder det i....

Men siden det ikke hører under reglerne skal jeg nok slette det:D

Jeg ved ikke hvad EXIF er...

Og Henrik hvis det var større så vil der værre hakker eller hvad nu i kalder det i....

EXIF data, også kaldt dokument data, er data så man kan se hvikle instillinger samt data på billedet.

Du kan prøve med et billede du har> Højreklik på billedet > Eneskaber > Detaljer. ;)

Jeg ved ikke hvad EXIF er...

har du taget det med en 0.1MillionPixel kamera? hehe... siden det ikke er større.. du må ha gjort ngoet HELT galt..

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

EXIF data, også kaldt dokument data, er data så man kan se hvikle instillinger samt data på billedet.

Du kan prøve med et billede du har> Højreklik på billedet > Eneskaber > Detaljer. ;)

Tak :D

og toby jeg renderede(eller hvad nu det hedder)i GIMP som ikke er det bedste program til det;D. derfor skalerede jeg det ned i størrelse. Og jeg har et lortekamera.

-FredeK

• Gimp gør ikke dit bilelde sådan der uden du har bedt om det :)
    Så du må ha gjort en fejl et sted hehe...

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Er det allerede slut igen med opgaverne.?

Det er sgu lidt sløset at billederne ikke er blevet postet i en anden tråd endnu må jeg indrømme.
    Så tror jeg bare at jeg gør det, da det ikke ser ud til at celfa har mulighed for det, for det ville da være en skam at skulle vinke farvel til opgaverne allerede nu.