Søges: HDD 2.5"-3.5" Adapter

  • En adapter, så man kan benytte en 2.5" HDD i et 3.5" PATA-stik (af denne type), søges hurtigst muligt og gerne i KBH-området.


    Prisen skal helst ikke overstige 50 kroner, men det vigtigste er, at jeg kan få den enten i dag eller i morgen.


    Tjek derfor gemmerne for at se, om der ikke ligger sådan en fætter, som i alligevel ikke skal bruge.


    Mvh,
    Mikael aka. Vandfarve

    Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music.
    - Kristian Wilson, CEO, Nintendo Gaming Corporation, Inc, 1989

  • Ahh, det kan ikke være rigtigt, at Danmark IT-site #1 ikke kan hjælpe mig med at finde sådan en converter. I er vel ikke gået i seng nu?


    :$

    Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music.
    - Kristian Wilson, CEO, Nintendo Gaming Corporation, Inc, 1989

  • Grundet PROconsults mærkelig webshop kan jeg tidligst få produktet i morgen onsdag - og jeg får det sikkert alligevel først torsdag, da jeg skal overføre mellem to forskellige banker.


    Jeg har bestilt adapteren, da ingen tilbød sin hjælp, men indtil videre vil jeg prøve med boot på en Live CD, som en smart bruger har fortalt mig. Jeg forestiller mig, at HDD'en er død, men det er en billig måde at finde ud af det på.

    Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music.
    - Kristian Wilson, CEO, Nintendo Gaming Corporation, Inc, 1989