Gode serier

  • Jeg ser fandme meget forskelligt


    Simpsons
    Family Guy
    American Dad
    Top Gear
    Mythbusters
    Freakazoid
    Pinky and the Brain
    Everybody loves Raymond
    Everybody Hates Chris
    Scrubs ( Totalt ynglings serie )
    Las Vegas
    According to Jim
    Drawn Together
    Darkwing Duck
    Joey
    Friends
    Futurama
    My Name is Earl
    Robot Chicken
    South Park
    Two and a half men
    Pokemon ( Lidt anime :D )
    The grim adventures of Billy and Mandy
    Star wars clone wars
    Little Britain
    Comedy Kuren
    Comedy Fight Club
    De nøgne
    Punk'd
    happy tree friends
    Tak for i aften



    Der var lidt af de ting jeg gerne ser og / eller følger med i :D


    Håber du kan få lidt inspiration

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • True Blood
    Dexter
    Californication
    The Unit
    CSI: Miami
    Heroes
    One Tree Hill
    The Mentalist
    The Hills
    Two and a Half Men
    The Cleaner
    Stargate Atlantis
    Fringe
    Bones
    House
    NCIS
    The Sarah Connor Chronicles
    Smallville
    Knight Rider
    Family Guy
    Numb3rs
    My Name Is Earl
    Burn Notice
    Dirty Sexy Money
    Eleventh Hour
    Chuck


    Lige de serier jeg følger med i pt

  • Heroes
    Entourage
    The Office
    Prison Break
    Dirty Sexy Money


    Og self. Two and a half men :hb:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Vil anbefale dig at se Anime serien "Death Note". Serien er simpelthen genial, og jeg er aldrig blevet så optaget af en serie siden sæson1 af prison break. Desuden er der kun 37 afsnit i alt, så det er ikke nogen evighedsserie.


    Plottet er lidt svær at forklare, men taget fra imdb (som desuden har 9.2 i rating): An intelligent high school student goes on a secret crusade to eliminate criminals from the world after discovering a notebook capable of killing anyone whose name is written into it.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Vil anbefale dig at se Anime serien "Death Note". Serien er simpelthen genial, og jeg er aldrig blevet så optaget af en serie siden sæson1 af prison break. Desuden er der kun 37 afsnit i alt, så det er ikke nogen evighedsserie.


    Plottet er lidt svær at forklare, men taget fra imdb (som desuden har 9.2 i rating): An intelligent high school student goes on a secret crusade to eliminate criminals from the world after discovering a notebook capable of killing anyone whose name is written into it.


    Ok lyder spændende... Jeg mangler lige 10 afsnit af Full Metal, så kan det være jeg skulle give den en chance.


    Er ved at løbe tør for Dexter, ved slet ikke hvad jeg skal gøre uden... Aldrig har jeg været så betaget af en serie. Den er så gennemført, velspillet og gennemtænkt at den er uden sidestykke.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Vil anbefale dig at se Anime serien "Death Note". Serien er simpelthen genial, og jeg er aldrig blevet så optaget af en serie siden sæson1 af prison break. Desuden er der kun 37 afsnit i alt, så det er ikke nogen evighedsserie.


    Plottet er lidt svær at forklare, men taget fra imdb (som desuden har 9.2 i rating): An intelligent high school student goes on a secret crusade to eliminate criminals from the world after discovering a notebook capable of killing anyone whose name is written into it.


    Death Note er en fuldstændig gennemført anime. Jeg elsker L :D Han er så sej.

  • Stargate SG-1
    Stargate Atlantis
    Heroes
    X-Files
    Family Guy
    Drawn Together
    Battlestar Galactica
    Knight Rider (De nye)
    Numb3rs
    CSI (alle sammen)
    NCIS
    Criminal Minds
    Edderkoppen


    det er mine favoritter i en ikke organiseret liste :)

  • South Park
    Futurama
    Stargate SG-1
    Stargate Atlantis
    Battlestar Galactica
    Star Trek
    Friends
    Mythbusters


    Bare lidt blandet som jeg synes er godt... Især synes jeg sgu at Stargate SG-1/Atlantis er de bedste sci-fi serier ever...
    Kan det passe at ingen har nævnt Star Trek? :P

  • Har set Stargate Atlantis og Stargate SG1 som begge er fede serier, selvom enkelte af "fyldeepisoderne" er lidt kedelige". Desuden kan jeg varmt anbefale House MD som er en serie bygget op omkring en læge og hans team som skal finde sygdome som andre ikke kan. Super sjov serie som har et særiøs tema. Ellers er der også Scrubs og Dexter som begge også er mega fede og gode.


    Quote

    Bare lidt blandet som jeg synes er godt... Især synes jeg sgu at Stargate SG-1/Atlantis er de bedste sci-fi serier ever...
    Kan det passe at ingen har nævnt Star Trek? :P


    100% enig! Har indenfor den sidste måned set de første 4 sæsoner og er ser for tiden sæson 5 selvom jeg desværre må vente en uge før næste afsnit kommer!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Gør dig selv en tjeneste og se Dexter. Bare den første sæson... Du vil ikke fortryde det.
    Hver eneste afsnit er en genistreg og tiden flyver bare, så når den slutter sidder man bare og ønsker der var mere.


    Karaktere er så levende og elskværdige på hver deres måde, og man kan sagtens identificere sig med dem og deres problemer.


    Så er den utroligt velskrevet og ligeså velspillet, noget man sjældent ser i serier.


    Nu har jeg set første sæson og du havde squ ret. Det er en rigtig fed serie. Man elsker jo nærmest den seriemorder :crazyeyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Nu har jeg set første sæson og du havde squ ret. Det er en rigtig fed serie. Man elsker jo nærmest den seriemorder :crazyeyes:


    Anders


    Ja den er rigtig original og gennemtænkt, man kan slet ikke lade være med at holde af ham og hans søster Debra.


    Sæson 2 er ligeså god, hvis ikke bedre.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Er selv begyndt på Death Note.


    Kanon anime, så tak til dem der anbefalede den!

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240