Hvad skal man gemme?

  • Nogen (evt. betadeltagere) der har et par tips til hvilke items man skal gemme og hvilke man bare skal se at få solgt. Jeg tænker mest på materialer til tradeskills (primals, cloth, minerals, dust, shards, essences osv.).
    Jeg kan ikke rigtig huske hvordan det var med TBC. Gik man direkte over til de nye materialer (fel iron, netherweave osv.) eller var der stadig brug for de gamle (thorium, runecloth osv.).


    Jeg er lige begyndt at spille igen efter et års pause, så jeg er totalt blank mht. info om WotLK.

  • I TBC skulle du i hvert fald bruge lidt af det gamle, både i tailoring og enchanting kan jeg huske. Så mon ikke man skal i WotLK også?

  • Du kunne bruge pre-tbc mats 5-15 levels ind i den profession dvs. at de kunne bruges til 305-315 ca. Så du kan nok klare de første par skills med det.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    jeg ville samle en masse herbs, for den nye proffesion kræver herbs


    Lidt svært hvis man ikke har en high lvl char der er herbalist! ;)


    Mht. TBC så mener jeg da at som blacksmith gik man direkte til Fel Iron, eller er det mig der husker forkert? Anyway BS er jo bare en ligegyldig moneysink, så hvis ikke de laver om på det i WotLK, ender jeg nok bare med at droppe det.

  • Lige når du kommer over i Northrend kan du få nye recipes med nye mats osv. ,men du kan få 5-15 levels ved at gemme en masse mats nu og så lave et eller andet når WoTLK er ude :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af andersm
    Lige når du kommer over i Northrend kan du få nye recipes med nye mats osv. ,men du kan få 5-15 levels ved at gemme en masse mats nu og så lave et eller andet når WoTLK er ude :D


    Ok takker.