Fotoopgaverne. Tilbage?

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Er da fuldkommen ligemeget om det er en moderator der laver opgaverne.

Det tænkte jeg også... :roller:

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Er da fuldkommen ligemeget om det er en moderator der laver opgaverne.

Jeg er nu også ligeglad med hvem der gør det, men nu spurgte _WHAT_ jo så, om jeg var interesseret, og det svarede jeg så på.

Men vælger I at tage opgaverne op igen, så vil jeg da et eller andet sted forvente, at det er den samme person der gør det hver uge, og at personen så samtidig forpligter sig til at gøre det ordentligt, så det ikke bliver en stor gang makværk, eftersom det jo ikke rigtig vil gavne noget.

Men hvorfor blive ved med at snakke om, at man gerne vil. Hvis man virkelig har lysten og viljen, så er det da bare at gå i gang, og hvis det så heller ikke går denne gang, så er der jo bare for alvor slået fast, at det ikke kan gå - der er jo ingen der bliver halshugget eller noget ;)

Oprindeligt indlæg af Burger

Jeg er nu også ligeglad med hvem der gør det, men nu spurgte _WHAT_ jo så, om jeg var interesseret, og det svarede jeg så på.

Det var nu også _WHAT_ der mente at det skulle gøres af en mod, hvis du læser længere oppe ;)

• Jeg gør det gerne, hvis ingen andre har interesse, og forsøge at gøre det præcis lige så godt som det er blevet gjort før. Bare for at se om det kan blive til noget igen. Plejer alligevel altid at tjekke billederne.

.. Altså hvis ingen andre har lyst.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Jeg syntes egentligt også at det er en rigtigt god ide, men som andre tvivler jeg lidt på hvor aktivt det vil køre. Jeg ved at jeg selv gerne ser den, men samtidigt absolut ikke vil få deltaget hver uge.

Ville det virke med en månedsopgave/14 dages opgave - eller vil folk bare glemme det da der er så langt imellem.

/ask

Du er inde på noget af det rigtige.
    Har stemt ja, dog uden at være sikker på at kunne deltage på uge-basis.

Oprindeligt indlæg af Maverick

Du er inde på noget af det rigtige.
    Har stemt ja, dog uden at være sikker på at kunne deltage på uge-basis.

Måned kan da slet ikke holde. Vi har forsøgt med 14 dage men ikke engang det kunne holdes i live.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy