Nåååh, hvad er folk herinde så af class og rank?
warhammer online..?? HÆLP
-
-
Server: Karak Eight Peaks
Nick: Sharac Dredd
Class: Witch Hunter
Rank 31
Renown Rank 28
Guild: Socially Expelled Geek Group "SEGG" -
Har lige sendt en PM til Martin for at høre om vi ikke kunne få en Warhammer Online sektion herinde, det ville jo være dejligt.
Server: Karag Dron
Nick: Bootscraper
Class: Chosen
Rank: 25
Renown Rank: 21
Guild: Project Mayhem. -
Oprindeligt indlæg af Alex
Det ved jeg da godt, men det fungerer jo totalt anderledes.Det at det fungerer helt anderledes betyder jo ikke at der ikke er bosser?
Overvej lige hvor kedeligt WAR ville være, hvis det ikke var anderledes fra WoW? hvorfor skulle man så spille WAR fremfor WoW og omvendt? -
I Mount Gunbad er der PQ bosser osv. men der er også en ekstra instance inde i en wing hvor der er et boss område
-
Nu er det tredje gang i da at mit spil bare fryser totalt.
Alt står stille imens WAR musikken kører, og der er ikke andet at gøre end en genstart.
Har hørt fra nogle guildies at de har nogle client problemer fra Mythic's side af, og at jeg ikke er den eneste der sidder med det problem.Nogle af jer der kender til det?
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Nu er det tredje gang i da at mit spil bare fryser totalt.
Alt står stille imens WAR musikken kører, og der er ikke andet at gøre end en genstart.
Har hørt fra nogle guildies at de har nogle client problemer fra Mythic's side af, og at jeg ikke er den eneste der sidder med det problem.Nogle af jer der kender til det?
Har jeg faktisk ikke prøvet, prøv at sætte den til at køre i window mode i stedet for fullscreen. Den er stadigvæk "fullscreen" men det bugger bare ikke så meget og det gør det nemmere og tab ud af spillet uden den skal loade texture hver gang.
Det eneste problem jeg har er at spillet crasher 1-2 gange om dagen. Men det skulle vidst være meget normalt
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Har jeg faktisk ikke prøvet, prøv at sætte den til at køre i window mode i stedet for fullscreen. Den er stadigvæk "fullscreen" men det bugger bare ikke så meget og det gør det nemmere og tab ud af spillet uden den skal loade texture hver gang.
Det eneste problem jeg har er at spillet crasher 1-2 gange om dagen. Men det skulle vidst være meget normalt
Ja, det er der sgu ikke så meget at sige til.
Må sige at det kører forbavsende godt, taget i betragtning af at det jo stadig er forholdsvist nyt.
Der er dog et bar bugs her og der som lige skal fixes, men har hørt at der skulle komme en patch af lidt større kaliber her i næste måned, så vi må jo håbe på det bedste.