Så kom den endelig og damn det ser nice ud.
FF 21.1 mp
3.9fps
Full HD video
ISO op til 25.600
Jamen jeg er da glad for jeg allerede har skrevet mig på listen
Så kom den endelig og damn det ser nice ud.
FF 21.1 mp
3.9fps
Full HD video
ISO op til 25.600
Jamen jeg er da glad for jeg allerede har skrevet mig på listen
Jep, så det godt på Canon's hp her til morgen > http://www.usa.canon.com/consu…egoryid=139&modelid=17662
Det ser ud til at være pokkers lækkert.
Ja ser bare ud til at være et super lækkert kamera.
Men er da spændt på at se 1dsm4 og 1dm4 nu her inden længe. Med det her kamera på banen er de jo nød til at give dem upgrade.
Så har jeg haft den i hånden og det er skam et lækkert kamera. Opbygning minder meget om den tidligere 5D.
Iso ydelsen er helt i toppen og nikon har intet forspring der længere.
Den nye skærm er super og igen så er vi som minimum på højde med de nye nikon skærme. Den nye anti glare der er på skærmen virker virkelig suverænt klar den bedste jeg har set på et digital kamera endnu.
Autofokus virker meget hurtig og præcis, servo var der ikke så meget at teste på andet end personer der gik rundt så var ikke de store muligheder, men det virkede da fint til den smule i et halv dunkelt lokale.
Alt i alt ser det ud til virkelig at være et super lækkert kamera med en meget meget høj billede kvalitet og jeg har allerede lagt orderen på denne nye baby.
Ja jeg kan også melder mig på banen, som værende en af dem der har haft en 5dm2 i hånden idag.. minder utroligt meget om den gamle og som what siger så har nikon ikke noget forspring mere hvad angår iso ...
Dog kan jeg da så fortælle at det var nok en søndags model jeg fik fingerne i da den rent faktisk begyndte at melde en error 99 efter et par minuters brug
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
Ja jeg kan også melder mig på banen, som værende en af dem der har haft en 5dm2 i hånden idag.. minder utroligt meget om den gamle og som what siger så har nikon ikke noget forspring mere hvad angår iso ...
Dog kan jeg da så fortælle at det var nok en søndags model jeg fik fingerne i da den rent faktisk begyndte at melde en error 99 efter et par minuters brug
Det var beta kamera begge dem han havde med
Jeg fik dog ikke nogen fejl da jeg havde dem i hånden.
Aye er jeg skam godt klar over, men det var nu meget sjovt alligevel
Desuden kan jeg sige at deres nye Ixus 980 i sort er fandeme et lækker kamera og tror bestemt også på at SX10 bliver et hit
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
Aye er jeg skam godt klar over, men det var nu meget sjovt alligevel
Desuden kan jeg sige at deres nye Ixus 980 i sort er fandeme et lækker kamera
og tror bestemt også på at SX10 bliver et hit
Ja alt i alt vil jeg sige det var nogle fine nye ting han kunne vise frem i går. Men han kunne da godt have taget de nye 1'er med når han nu alligevel var afsted
Det kamera ser udtroligt lækkert ud, og jeg ville da helt klart også købe det hvis jeg havde pengene til det nu, men der kommer til at gå et stykke tid...
derudover syntes jeg at det er utroligt lækkert man får mulighed for at optage video i HD kvalitet!
der er godt nok nogen der er skeptiske overfor det, men det syntes jeg nu ikke er så galt... så slipper man da for at skulle give dyre domme for at få et video kamera der kan yde ligeså godt som 5d II
QuoteOprindeligt indlæg af MadsJK
Det kamera ser udtroligt lækkert ud, og jeg ville da helt klart også købe det hvis jeg havde pengene til det nu, men der kommer til at gå et stykke tid...
derudover syntes jeg at det er utroligt lækkert man får mulighed for at optage video i HD kvalitet!
der er godt nok nogen der er skeptiske overfor det, men det syntes jeg nu ikke er så galt... så slipper man da for at skulle give dyre domme for at få et video kamera der kan yde ligeså godt som 5d II
5D er jo ikke en afløser for et video kamera. Det kan lave ca 12 min hd video da det er begrænset til 4gb i fil størrelse. Kvaliteten er da nok i orden men det bliver noget sværer at styrre dybdeskarpheden pga. den store chip.
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
5D er jo ikke en afløser for et video kamera. Det kan lave ca 12 min hd video da det er begrænset til 4gb i fil størrelse. Kvaliteten er da nok i orden men det bliver noget sværer at styrre dybdeskarpheden pga. den store chip.
nej, du har ret i at det ikke er en afløser for nogen, men for mig vil det være rigeligt til at optage video!
Så kom der lidt video optaget med 5DmkII'eren:
http://blog.vincentlaforet.com…hout-further-ado-reverie/
Det ser sku da meget godt ud...!
/ask