PS3: 40Gb eller 80Gb?

Oprindeligt indlæg af AT0MAC

...så er det jo bare lidt surt der kun er krudt nok i den til at vidergive et Dolby Tru-HD lydspor og ikke et DTS-HD Master Audio - nåh ja, og foruden det kræver det at du har en receiver med Dolby Tru-HD dekoder indbygget da PS3'eren ikke selv kan, men kun kan "streame" det gennem sin HDMI ;)

Ja men så for dem der selvfølgelig har en receiver der kan, jeg har selv en Harman/Kardon avr 255 som kan.

Men det jo godt du lige kan komme ind og fortælle den egentlig ikke kan noget, som jo er noget være pis at komme med.

Jeg har også en Toshiba EP35 HD afspiller, som ikke kun streamer det, og der er jo stort set ingen forskel, andet end jeg faktisk synes PS3 gør det lidt bedre.

Edit: Ok troede sgu den kunne klare DTS-HD MA, Men der blev jeg da vidst snydt.
    Men alligevel synes jeg det er en fin maskine, som jo kan så meget mere end en almindelig Bluray afspiller.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Rettet en gang, sidst af Susperia ().

• My bad, har lige opdateret min post - for den KAN jo faktisk streame DTS-HD-MA gennem HDMI nu, native LINK

:cheers:

..eh, jeg sagde da ikke noget om dit udstyr? ...anyway, bare glem det...

• Nej men det lød lidt som om du mente PS3 ikke rigtigt kunne bruges til det vilde.
    Jeg er nu meget glad for den, Men kan godt savne et display som på en afspiller.

Men jeg undskylder, jeg misforstod nok bare dit indlæg.

Edit: Dit link virker ikke her

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Rettet en gang, sidst af Susperia ().

Oprindeligt indlæg af Susperia
    Nej men det lød lidt som om du mente PS3 ikke rigtigt kunne bruges til det vilde.
    Jeg er nu meget glad for den, Men kan godt savne et display som på en afspiller.

Men jeg undskylder, jeg misforstod nok bare dit indlæg.

Edit: Dit link virker ikke her

http://www.dts.com/

Lav en søgning på PS3, og 1 link fremkommer ;)

Tweak fucker åbenbart op i linket, uanset hvad :pokey:

• syntes nok det lød underligt at der ikke skulle være nok båndbredte i dens hdmi, og ja med sidste nye firmware kan det hele

jeg har selv valgt at købe et Blu-Ray drev til PCen (Pioneer BD 900.-) og afspiller med PowerDVD 8, ATI HD4870 kan også afspille alle HD audio formater