Billige Smykker

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Jeg leder efter et sted på nettet hvor man kan købe smykker eventuelt fra udlandet.
    Billige og billige, jeg har tænkt mig omkring noget 3-5k.


    Er jo umuligt at definere hvad du tænker på ud fra det du skriver. Når du siger "billigt - noget omkring 3-5k", hvad og hvor meget havde du så forestillet dig at få for dine 3-5k ?


    Præcisér, tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Er jo umuligt at definere hvad du tænker på ud fra det du skriver. Når du siger "billigt - noget omkring 3-5k", hvad og hvor meget havde du så forestillet dig at få for dine 3-5k ?


    Præcisér, tak.



    Der er egenligt ikke så meget at sige..
    Det eneste jeg jo engenlig ønsker er at kunne købe nogle lækre smykker til billigere penge end de nærmeste butikker.. Jeg tænker jo det må jo være billigere på nettet ligesom alt andet....
    Men søger bare nogle sider.
    Har fundet en som hed Chanti, der er nogle fine smykker :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    lige netop chanti tænkte jeg også på og jo 3-5K er da ret billigt


    Kommer sku da helt an på hvad det er han vil købe, er det nogen forniklet blik ringe han snakker om er det da forholdsvis dyrt.

  • Ja og pas på scam sites - der er mange mange der sælger "billige" smykker, som i princippet ikke er mere end en dollar værd.



    Hvis jeg skulle bruge så mange penge på smykke(r) ville jeg klart gå hen til et troværdigt sted hvor jeg kunne tjekke det ud og få vejledning af faglært personale.

  • Hey har lige købt et smykke til min kærste igennem Chanti.dk
    Gav 2175.kr for og vuderings sprisen skulle være ca 4300.kr


    Da jeg modtog det smuttet jeg ned i en guldsmed i byen og fik det vuderet, og damen kigget på det og både guldet og brillianterne i smykket er ægte.
    Og hun sagde også at jeg på ingen måder var blevet snydt.


    Dog kunne hun ikke give mig en 100% præcis vuderings pris, men de 4300.kr som Chanti oplyste passede meget godt.


    Mvh. Mig :D


  • Har også købt fra det site flere gange, ingen problemer med det!


    Mvh Madsen