Tastatur og touchpad virker ikke på bærbar?

  • Hej...


    Jeg fik i sidste uge min nye zepto bærbar en NOX A15. Jeg havde i starten lidt problemer med nogle drivere, men installerede så vista forfra igen og så virkede det hele fint.


    Derefter virkede den helt fint i nogle dage, men så pludselig en dag da jeg kom hjem med min bærbare (havde lige brugt den ved en ven) så virkede hverken touchpad eller tastatur.
    Og når jeg så starter min pc igen så virker touchpad fint lige indtil jeg bruger tastatur. Bare jeg trykker en gang på tastaturet på bærbaren så virker touchpad heller ikke mere???


    Nogen der kan hjælpe mig? jeg ringer til zepto i morgen, men de vil jo sikkert bare sige at den skal sendes ind så vil lige høre om en af jer kender problemet og kan hjælpe.


    Når jeg går ind i bios kan jeg heller ikke bruge tastaturet i bærbaren.


    Men jeg kan godt bruge et andet tastatur og mus hvis jeg sætter det til...



    Mvh missing

  • Jeg har præcist samme problemmer på min nye nox a15. Først virkede mit direct3d ikke. Men så fik jeg hentet en ny driver på en uofficel hjemmeside. Også virkede det :). Nu laver den det samme problem med keyboardet og touchpadet som du beskriver... har læst på et andet forum at det skulle virke hvis man tager rammene ud og sætter dem i igen. Men tør ikke rigtig at gøre det, hvis nu garantien ikke skulle virke mere.. Så hvis nogen skulle have en løsning til det så skriv endelig :)

  • Hej alle


    Gæt hvad der skete i går aftes da jeg var færdig med at installere og opdatere mit OS? ikke noget, men da jeg begyndte at installere adobe og office holdte mit tastetur og tuchpad med at virke. Det virker indtil 10 sec. efter opstart og login.
    Zepto har jo kun support når vi andre er på arbejde, og når det er weekend hvor man virkelig skal igang med at få sat den op, er de slet ikke til at få fat i.


    Hvad gør vi?

    Zepto NOX A15, 2,53 GHz, 4 GB ram, Geforce 9600, 500 GB SATA, Købt den 08-09-2008