Meninger om MyBook bærbare ?

  • Hej alle...


    Hvad er den generelle holdning til MyBook bærbare. Har en kammerat som gerne vil have en bærbar han kan spille på og han har kigget på både Zepto, MM-Vision og er så faldet over MyBook her for et par dage siden.


    MM-Vision har han ikke så meget meget kendskab til og Zepto har næsten mere dårlig omtale end god...


    Så hvad syntes folket om MyBook ?

    ThinkPad T61: Core 2 Duo T9300 2.5GHz Penryn, 14,1" SXGA+ (1400 x 1050), 3072MB DDR2 RAM, 200GB 7200RPM HDD, Intel GMA X3100, Windows Vista Business

  • Tjah..Service sutter men deres laptopper er da fine nok.


    Jeg har en som jeg gav 8000 kr for, men nu sidder dennær skralde spanden. Mit (pirate....) vista lukkede ned og nu kræver en kode. Vil sku ikke give 600-1000 kr for vista!
    Nå men..
    Har jeg glemt at fortælle at deres drivere IKKE dur med XP? Min laptop have XP, men den ville ikke acceptere driverne, men så snart vista kom på - bam

  • XP på Mybook etc.


    De fleste enheder til de bærbare er universale og ting såsom gfs, chipsæt og den slags er nemme at finde drivere til XP til.


    Det skulle kunne lade sig gøre, medmindre du har nogle helt specielle komponenter. Ting der kræver lidt ekstra arbejde at finde drivere til er Lydkort og netkort (fast og trådløs)
    Det er det nemmeste at finde driverne altdid, men over 90% af tiden lader det sig gøre :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • HAr ikke hørt noget dårligt om MYbook for resten :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().