jeg ved godt at det ikke hører til her inde men kan ikke skaffe det andre steder
er her nogne der sælger ULOVLIGT krudt i år så send lige en pm til mig please
jeg ved godt at det ikke hører til her inde men kan ikke skaffe det andre steder
håber du blæser fingrerne af dig selv.. :]
QuoteOriginally posted by OriGiN
håber du blæser fingre af dig selv.. :]
Enig, som altid
mr_AcId_BuRN, vi glæder os til at se dig i næste års kampange-video mod ulovligt fyrværkeri....
Hold fingrene fra det lort.
En af mine kammi'er mangler det halve af 3 fingre på den ene hånd p.g.af det møg. Det skulle efter sigende være meget ubehageligt, at få sprængt trommehinderne.
Jeg ville også gerne vide hvem der sæller det møg så vi kunne buste dem !!!!
QuoteOriginally posted by promp
Jeg ville også gerne vide hvem der sæller det møg så vi kunne buste dem!!!!
såså, gamle, små slag små slag....;)
ej du har ret....de burde sq bustes...tænker kun på pengene, og lader selv små børn købe det...børn der ikke ved bedre...
hvorimod...jeg MÅ nu indrømme....det er sq fun med sådan noed dér...hehe....
QuoteOriginally posted by mr_AcId_BuRN
:] Folk, der stoler på fyrværkeri med så høj "bang-kraft" der er produceret, af underbetalte børnearbejdere i det fjerne østen, ville jeg nødig dele min nytårsaften med.. :]
det bliver sgu svært at spille computer med 6 fingre
tip: hvis du ikke kan få fat i noget kan du jo lave det selv :]
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
det bliver sgu svært at spille computer med 6 fingre
tip: hvis du ikke kan få fat i noget kan du jo lave det selv :]
spille computer??? det vil fanme da påvirke resten af hans levetid!!! hans jobmuligheder!!! ALT i hverdagen vil resten af hans liv være påvirket af et par fingre mindre...man kan nok leve uden lillefingre, men lige så snart bare eén af de øvrige fingre er væk, så kan man begynde at se forskel....og skal jeg fortælle dig en ting???
DET ER ABSOLUT IKKE DET VÆRD!!!
har heldigvis da selv stadig mine fingre...
både dem der sælger og køber det burde smides i et bur!!!
ja okay det kan jo være sjovt med et ORDENLIGT brag....
men jeg holder mig dog indenfor i år sammen med kæresten, måske købe en eller 2 raketter til sviger far han kan fyre af så blive han nok så glad for mig
Jeg er pissetræt af,at fyrværkeri sælges herhjemme allerede nu.Ca 100 unger render rundt og fyrer konstant heksehyl af,her i omegnen.
Selv kl 7:30 om morgenen inden skoletid skal der "lige" fyres en kasse af.....
Jeg vil have tyske tilstande!!!
Sælg lortet mellem jul og nytår og ikke på andre tidspunkter
Har jeg nævnt,jeg hader børn......
Zigiro, det her er hvad jeg kalder en lam tråd!
Tag dig nu sammen og gå online på MSN...
Acid fætter: Det var da noget åndssvagt noget at spørge om herinde :] Man skal holde sig fra det lort. Har en ven der mistede en finger fordi der var en stor karamel der sprang i hans hånd - idiot :]
QuoteOriginally posted by sam
Jeg er pissetræt af,at fyrværkeri sælges herhjemme allerede nu.Ca 100 unger render rundt og fyrer konstant heksehyl af,her i omegnen.
Helt enig.
Min hund bliver rasende hver gang de gør det her.
Hvis det så endda kun var heksehyl, men det er det ikke, nej store bomberør osv. skal fyres af på de mærkeligste tidspunkter.
En skam man ikke bare må slippe ham løs.....
QuoteOriginally posted by sam
Har jeg nævnt,jeg hader børn......
Er de begyndt allerede? Hold da fest :]
QuoteOriginally posted by The Hans
Helt enig.
Min hund bliver rasende hver gang de gør det her.
Hvis det så endda kun var heksehyl, men det er det ikke, nej store bomberør osv. skal fyres af på de mærkeligste tidspunkter.
En skam man ikke bare må slippe ham løs.....
så er der gratis mad i en uge
aaaa jeg kan skaffe alt
men det eneste "ulovlige" som jeg selv har er raketter og sådan noget.
holder mig sku væk fra kanonslag det er sku for farligt, det klare mine venner fint, og de har ikke mistet noget endnu
Er helt enig med at ulovligt fyrværkeri er noget L.o.r.t.
Har heller ikke selv prøvet at have ulovligt fyrværkeri og vil heller ikke... Så holder mig til det lovlige fyrværkeri
Hvis man kigger på statestikkerne er der faktisk flere der kommer til skade med raketter end med kanonslag... og der er flere der kommer til skade med heksehyl og fontæner end med strygere... kan henvise til statestikkerne fra fyrværkeri.dk
http://www.fyrvaerkeri.dk/static_pages/fyrvaerkerityper.htm
Dog går de fleste knaldfyrværkeri skader ud over hænder og arme, mens raketter og fontæner går ud over øjne og ansigt... så man kan vælge... enten blind eller amputering af fingre, hænder eller arme... Men jeg må da indrømme at jeg altid har haft sådan nogle ting nytårsaften men aldrig solgt vidre da jeg ikke vil ha andres liv og lemmer på samvittigheden...
QuoteOriginally posted by Hellm@n
Hvis man kigger på statestikkerne er der faktisk flere der kommer til skade med raketter end med kanonslag... og der er flere der kommer til skade med heksehyl og fontæner end med strygere... kan henvise til statestikkerne fra fyrværkeri.dk
http://www.fyrvaerkeri.dk/static_pages/fyrvaerkerityper.htm
Dog går de fleste knaldfyrværkeri skader ud over hænder og arme, mens raketter og fontæner går ud over øjne og ansigt... så man kan vælge... enten blind eller amputering af fingre, hænder eller arme... Men jeg må da indrømme at jeg altid har haft sådan nogle ting nytårsaften men aldrig solgt vidre da jeg ikke vil ha andres liv og lemmer på samvittigheden...
Mon ikke det har noget at gøre med, at der bliver solgt væsentligt flere raketter og heksehyl, samt alt det gængse, end der bliver solgt strygere og andet skrammel?