måske "S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky" var noget?

Savner nyt spil - Hvad kan i anbefale?
-
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
måske "S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky" var noget?nu har jeg ikke lige giddet google det, men er det en expansion eller er det standalone
og er det bedre end det gamle for det var godt nok kedeligt og alt for nemt
-
Det er et standalone og syntes der er rigtig godt. Og det er bestemt ikke nemt
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Det er et standalone og syntes der er rigtig godt. Og det er bestemt ikke nemtnu har jeg så spillet det
det tog ikke meget mere end 20 min at finde ud af at det er præcist lige så elendigt som det gamle
-
sidder selv og venter på battlefield heroes bliver åbnet snart......det spil ser sq ud til at blive det sjoveste siden super mario bros.
-
jep er med i beta´en, og det er super sjovt
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
sidder selv og venter på battlefield heroes bliver åbnet snart......det spil ser sq ud til at blive det sjoveste siden super mario bros.Har mig og nogle m8's også ventet på hele året, men sys sku ikk det kom ud i "summer 2008"
-
Oprindeligt indlæg af Maesty
nu har jeg så spillet det
det tog ikke meget mere end 20 min at finde ud af at det er præcist lige så elendigt som det gamle
Hver sin smag, syntes det er kanon godt
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Hver sin smag, syntes det er kanon godt
ja det er det, jeg var ik så glad for den S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl, men jeg synes Clear Sky er oki, de her er 2-3dage jeg har gamet den. Er os lige begyndt på Crysis: Warhead og Merenaires 2: World In Flames.
jeg venter os som fragman på Battlefield Heroes, men jeg venter os på GTA 4 og Mafia 2.