Savner nyt spil - Hvad kan i anbefale?

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    måske "S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky" var noget?

nu har jeg ikke lige giddet google det, men er det en expansion eller er det standalone

og er det bedre end det gamle for det var godt nok kedeligt og alt for nemt

• Det er et standalone og syntes der er rigtig godt. Og det er bestemt ikke nemt :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Det er et standalone og syntes der er rigtig godt. Og det er bestemt ikke nemt :D

nu har jeg så spillet det

det tog ikke meget mere end 20 min at finde ud af at det er præcist lige så elendigt som det gamle

• sidder selv og venter på battlefield heroes bliver åbnet snart......det spil ser sq ud til at blive det sjoveste siden super mario bros.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    sidder selv og venter på battlefield heroes bliver åbnet snart......det spil ser sq ud til at blive det sjoveste siden super mario bros.

Har mig og nogle m8's også ventet på hele året, men sys sku ikk det kom ud i "summer 2008" :(

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Maesty

nu har jeg så spillet det

det tog ikke meget mere end 20 min at finde ud af at det er præcist lige så elendigt som det gamle

Hver sin smag, syntes det er kanon godt :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Hver sin smag, syntes det er kanon godt :D

ja det er det, jeg var ik så glad for den S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl, men jeg synes Clear Sky er oki, de her er 2-3dage jeg har gamet den. Er os lige begyndt på Crysis: Warhead og Merenaires 2: World In Flames.

jeg venter os som fragman på Battlefield Heroes, men jeg venter os på GTA 4 og Mafia 2.