Iphone fra USA.

  • Da min søster snart skal til USA har jeg overvejet at få hende til at nive en iphone med hjem. Jeg er bare lidt i tvivl om sådan en fætter virker i DK og om det overhovedet kan betale sig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Du kan købe en af de nye 3G modeller billigt i england uden lås ganske billigt. Der var en forum tråd på et tidspunkt med et link til en godkendt Apple forhandler der havde dem.



    Du har vel ikke et link?

  • nu var jeg i USA her i ferien... og ville gøre det sammen... men du kan desværre ikke købe den uden abbonement mere, i en Apple eller AT&T forretning....


    den eneste måde er at finde nogle små butikker, hvor de sælger dem, men der ligger de fra 950 dollars stykket... så der er desværre ikke noget at spare mere...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    nu var jeg i USA her i ferien... og ville gøre det sammen... men du kan desværre ikke købe den uden abbonement mere, i en Apple eller AT&T forretning....


    den eneste måde er at finde nogle små butikker, hvor de sælger dem, men der ligger de fra 950 dollars stykket... så der er desværre ikke noget at spare mere...



    det kan du altså godt..
    du kan købe dig ud af abbonmentet.. og det bliver stadig billigere at købe den fra usa (hvis du for den med over uden told halløj)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    det kan du altså godt..
    du kan købe dig ud af abbonmentet.. og det bliver stadig billigere at købe den fra usa (hvis du for den med over uden told halløj)


    Det var så det manden i apple butikken sagde til mig, at det ikke var muligt at købe den uden abbonement hos dem, og AT&T mere.... så kan ikke tro anden, end hva manden siger til mig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Er vel heller ikke dansk ordbog i en telefon fra England eller USA?
    Om det kan puttes i efterfølgende ved jeg ikke..


    Men er da lige værd at overveje..


    Jo der er ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    du kan købe dig ud af abbonmentet.. og det bliver stadig billigere at købe den fra usa (hvis du for den med over uden told halløj)


    Det er korrekt.
    Dog er der det "lille" problem at du ikke kan købe telefonen uden et US kreditkort og et US sygesikringskort... Og selvfølgelig en US adresse de kan sende regningen til.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • I Frankrig er der en lov imod at "tvinge" en kunde til at købe et abonnement sammen med en telefon - så der er der ingen problem i at købe den uden og gør du det er den ovenikøbet unlocked!
    Koster omkring 2.000,- mener jeg.


    Det man lige skal være opmærksom på er at de ikke skilter med det direkte, det de skilter med er en låst iPhone med tre forskellige data plans, fidusen i det er så at så får man den nemli billigere HVIS man køber en data plan med

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    I Frankrig er der en lov imod at "tvinge" en kunde til at købe et abonnement sammen med en telefon - så der er der ingen problem i at købe den uden og gør du det er den ovenikøbet unlocked!
    Koster omkring 2.000,- mener jeg.


    Det man lige skal være opmærksom på er at de ikke skilter med det direkte, det de skilter med er en låst iPhone med tre forskellige data plans, fidusen i det er så at så får man den nemli billigere HVIS man køber en data plan med


    Dog koster det lidt over 5200, og så kan man jo vurdere om det er det værd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    I Frankrig er der en lov imod at "tvinge" en kunde til at købe et abonnement sammen med en telefon - så der er der ingen problem i at købe den uden og gør du det er den ovenikøbet unlocked!


    Ja, den er unlocked... TIL FRANKRIG! :oops:
    Altså kan du ikke bruge den med dit danske SIMkort... (Det kan man i øvrigt heller ikke med den fra USA men det er en anden sag).

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

    Rettet en gang, sidst af Yonzie ().

  • Eller også er man glad for man bare købte den i Telia d. 11/7 og slap for at rejse verden rundt for at finde en.. ;)


    Og lige et lille outburst ang. Telia's 300mb grænse..
    Mit forbrug siden d. 11. juli (og synes selv jeg har brugt det meget til bl.a.
    email, maps, webbrowsing, youtube, appstore, icq, msn, osv osv osv)


    Sendt: 3,2 MB
    Modtaget: 46,6 MB


    Altså man skal jo nærmest streame YouTube døgnet rundt for at nå de 300 MB..