Hej tweak... har lige nogle spørgsmål om steam...
1. Er det sikkert at handle der? (er der sådan noget ligsom et e mærke?)
2. Koster det noget ekstra, når man skal betale i dollers over det?
på forhånd tak
/gamlejesper
på forhånd tak
/gamlejesper
QuoteOprindeligt indlæg af gamlejesper
på forhånd tak
/gamlejesper
Bare køb det du vil. Mht dollars så tager din bank jo sikkert et gebyr samt kursen for at betale dit køb for dig.
Jeg har handlet via steam et par gange, og der har aldrig været problemer.
Jeg har købt ca 10 spil over steam, np...
Samme her jeg bruger paypal og ingen problemer...
Hej igen er der ikke et sted hvor der står at det er sikkert? fordi min mor gider ikke at købe det til mig fordi hun siger det ikke er sikkert fordi de ikke skriver at det er sikkert
/gamlejesper
Hej igen er der ikke et sted hvor der står at det er sikkert? fordi min mor gider ikke at købe det til mig fordi hun siger det ikke er sikkert fordi de ikke skriver at det er sikkert
/gamlejesper
Det er jo noget fnidder fnadder. Så må du selv søge efter dokumentation for det er et sikkert site. Men som svan siger så få din mor til at oprette en paypal account på hendes visa kort så er det sikkert. Der er mange sites om paypal og de har vundet priser for deres produkt hvilket de tit bryster sig af. Mere sikkert blir det ikke.
Har også selv købt en del spil gennem steam, med paypal. Har aldrig oplevet problemer.
jeg er næsten helt sikkert på at der står det er en sikker forbindelse når du skal til at betale med kortet.. jeg kan desværre først teste det når jeg kommer hjem i aften.. men jeg er 100% på at det står der når man køber det..
Har købt Team Fortress 2 via steam, med Visa kort, og der var heller ingen problemer.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
jeg er næsten helt sikkert på at der står det er en sikker forbindelse når du skal til at betale med kortet.. jeg kan desværre først teste det når jeg kommer hjem i aften.. men jeg er 100% på at det står der når man køber det..
Ja der står "sendes via krypteret forbindelse" eller sådan noget. og det var det jeg skulle bruge
/gamlejesper
Ja der står "sendes via krypteret forbindelse" eller sådan noget. og det var det jeg skulle bruge
/gamlejesper
Fik du det så købt??
hvad købte du så?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Firedog
Fik du det så købt??
hvad købte du så?
Har ikke købt indnu, men skal købe "Garrys Mod"
EDIT: nu har jeg købt det så lukker tråden
/gamlejesper