Snakken om HiFi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    Egentlig utroligt så mange benytter Dali..


    Ang. brug af computer som kilde er ikke noget problem - overhovedet. Hvis man altså kan affinde sig med 16bit og har et godt lydkort (og self ikke benytter MS' kmixer).


    Macimuz - kan vi få pics ? :-)


    Ikke i øjeblikket, men skal prøve at huske, at tage nogle, når jeg får købt mig en Dali Mentor subwoofer til november.


  • Hvordan gør den X10 det så? Kunne nemlig godt finde på at købe en projektor, da den jeg har pt. er noget gammel... Dog er billedsiden ikk der jeg interessere mig mest så det gør ikk så meget at vi jeg ikk får det helt fantastiske billed...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hvordan gør den X10 det så? Kunne nemlig godt finde på at købe en projektor, da den jeg har pt. er noget gammel... Dog er billedsiden ikk der jeg interessere mig mest så det gør ikk så meget at vi jeg ikk får det helt fantastiske billed...


    Det er den vildeste bang for the buck projektor lige pt, og du taber kæben når du ser hvor flot et billede den kan præstere.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Dali laver også nogle fine højttalere :)..


    Med hensyn til kmixer er det simpelthen ikke lykkedes mig at bypasse den endnu - har du en ordentli guide? Og er problemet egentlig så stort med den nye opbygning i Windows Vista?


    Ja Dali laver fornuftige højttalere, og nogle modeller til afsindig små penge. Ja, Vista har oss sin egen kmixer, lidt anderledes i opbygning, men ellers det samme. Jeg bruger Asio 067.7z plugin til Winamp. Og så bruger jeg EAC, når jeg ripper cd'er -> .flac-format. På den måde mister du ingen data under ripping.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    ja har lagt mærke til det, folk herinde køber største delene af deres ting i HiFiklubben og dali er meget udbredt :)


    Ja, og det kan jeg seriøst ikke forstå - eller jo, men kan høre/se de forskellige ting - men man kan spare og prøve noget andet igennem nettet. Men det jo min mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer


    Ja Dali laver fornuftige højttalere, og nogle modeller til afsindig små penge. Ja, Vista har oss sin egen kmixer, lidt anderledes i opbygning, men ellers det samme. Jeg bruger Asio 067.7z plugin til Winamp. Og så bruger jeg EAC, når jeg ripper cd'er -> .flac-format. På den måde mister du ingen data under ripping.




    Ja, og det kan jeg seriøst ikke forstå - eller jo, men kan høre/se de forskellige ting - men man kan spare og prøve noget andet igennem nettet. Men det jo min mening.


    Eneste jeg har købt hos hifiklubben er mine kabler... De er smidt på som midlertidige indtil jeg kan få skrabet nogle penge sammen...

  • Tjaa, jeg valgte at købe mine Højtalere i hifiklubben da jeg allerede på forhånd havde bestemt mig for at jeg ville have nogen fra CM serien, og så er det sku lidt lettere bare at smutte ned om hjørnet og hente dem, frem for at skulle havde sendt 40kg med posten.


    Forstærker,CD-afspiller samt Subwooferen er købt hos vores lokale hifi forhandler, var en smule dyrer men servicen er langt bedre og fik kablerne til en rigtig god pris.



    Ville da gerne havde været oppe i nogen langt bedre højtalere, men det er sku halvsvært at spare så mange penge op mens man er i lærer, så jeg må leve med mine B&W fra hifiklubben, og det er jeg sku også udemærket tilfreds med :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Eneste jeg har købt hos hifiklubben er mine kabler... De er smidt på som midlertidige indtil jeg kan få skrabet nogle penge sammen...


    Hva har du planer om at handle ?

  • Har noget nyt på vej ind, nogen der ved hvor på nettet man kan skaffe bl.a. Rambo på BD? Det skal være den med DTS-HD Master 7.1 lydsporet... Skulle være et fantastisk lydspor


  • Takker


    Ved ikk hvornår jeg får taget mig sammen til det :)


  • Synes ikk så godt om selve filmen, men kender nu ikke til lyden på BD :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Synes ikk så godt om selve filmen, men kender nu ikke til lyden på BD :)


    Synes det er en god no-brainer, med meget splat og fine effekter ;) Skal da oss selv have den udgave på et tidspunkt !


    Og Svan, nu pakker du dit kamera frem din dovne bandit :)