En pingvin...

  • Ja, sad lige og overvejede om det er lovligt at have en pingvin som kæledyr i Danmark.. xD Og hvor man så kan købe en..?
    Ikke at jeg har tænkt mig det, men er pænt træt lige nu, så der dukker nogle underlige ideer op. :)


    - Niels

  • Det tror jeg også. Er der ikke flere af arterne der er truet? Og i det hele taget så tror jeg det danske klima er alt for varmt til en sådan fætter om sommeren. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det tror jeg også. Er der ikke flere af arterne der er truet? Og i det hele taget så tror jeg det danske klima er alt for varmt til en sådan fætter om sommeren. :boxed:


    Du skal bare have sådan en stor walk-in fryser ;)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det tror jeg også. Er der ikke flere af arterne der er truet? Og i det hele taget så tror jeg det danske klima er alt for varmt til en sådan fætter om sommeren. :boxed:


    De vender sig til det - Københavns Zoo har faktisk haft problemer med at deres pingviner har frosset hvis vinteren har været hård :D

  • Den japanske familie der, har et fryserum til den. Men det må være pænt varmt for den, når den så skal ud i sommerheden.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU