Nyt digicam - budget 2500 - 4000

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Jeg har nu været inde og læse om begynderkameraer - øvede - semi prof - og hvad ved jeg. Hælder mest til at jeg nok ikke vil være typen som kommer til at elske et spejlreflex kam., tror der er for mange funktioner. Har set mig lun på Canon Power Shot G9 - kønt er det ikke, men jeg ser det som en mellemting mellem spejlreflex og kompakt. Er der nogen som har erfaring med det kamera?


    Ja, kønt er det ikke, men det er et rigtig godt kamera, du kan se et Video Review her > http://www.youtube.com/watch?v=UUSPT7YnsS8

  • hey, så lige dette tilbud på warehouseexpress.com http://www.warehouseexpress.co…=10000139&go=kits_bundles


    Et 450D med akt hvad du behøver for 430 pund efter cashback? jeg ville købe det hvus jeg var dig!


    Eller evt et 1000D? Verdens mindste dslr: http://www.warehouseexpress.co…default.aspx?sku=10000427 det koster dog også lidt mere.


    MEn husk i begge pakker er der alt hvad du behøver for at fotografere!


  • Hvorfor ville du købe det hvis du var ham, hvis man må spørge?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Curious


    Hvorfor ville du købe det hvis du var ham, hvis man må spørge?


    Ja fordi at han leder efter et kamera, og så faldt jeg over det tilbud, da jeg ikke altid får kigget på warehouseexpress.


    Det er sgu billigt for et helt nyt og kanon lækkert kamera!
    Også fordi at det er et tilbud, hvor du får ALT hvad du behøver med, og så til den favorable pris af ca. 4300kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Ja fordi at han leder efter et kamera, og så faldt jeg over det tilbud, da jeg ikke altid får kigget på warehouseexpress.


    Det er sgu billigt for et helt nyt og kanon lækkert kamera!
    Også fordi at det er et tilbud, hvor du får ALT hvad du behøver med, og så til den favorable pris af ca. 4300kr.


    Nå ja... Tænkte bare at dit forslag sådan set er over hans budget, han har ikke givet udtryk for at vide voldsomt meget om fotografering (dvs.: vil han overhovedet få glæde af at smide 4k + for et DSLR fremfor et kompakt?) og så har han direkte skrevet at DSLR nok ikke er noget for ham - men det er nok bare mig ;)


    Men det virker da som et godt tilbud....

  • Hej Alle - mange tak for hjælpen. Har kigget på alt hvad I har anbefalet, og har nu købt et Canon Powershot G9. Det er RIGELIGT til mig, med de funktioner der er.
    Så vidt jeg kan bedømme, er det et rigtigt godt kamera - men man skal være indstillet på at øve sig hvis man vil bruge mere end "Auto" funktionen. Og det vil man jo....

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Hej Alle - mange tak for hjælpen. Har kigget på alt hvad I har anbefalet, og har nu købt et Canon Powershot G9. Det er RIGELIGT til mig, med de funktioner der er.
    Så vidt jeg kan bedømme, er det et rigtigt godt kamera - men man skal være indstillet på at øve sig hvis man vil bruge mere end "Auto" funktionen. Og det vil man jo....


    Tillykke med kameraet :clap:


    Får vi nogle billeder at se så? :)