HTC Diamond Langsom

  • alle 3 instillinger på min tlf er som da jeg fik den efter install/updatering, alt andet som billeder på tlf som ikke ligger på den interne ram bliver slettet. så lav en backup først..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • kommer vel også an på hvor mange programmer der er lagt ind, det gælder for stort set alle mobiler og computere.... jo mere man lægger på, jo flere ting og sager skal loades. Mange gange er brandede telefoner noget møg, ligesom en OEM computer med en masse programmer der følger med. De har det nogengange med at lægge en masse skrammel ind som alligevel aldrig bruger.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Der er ikke nogle mærkelige programmer på den ud over dem man skal bruge til de funktioner den har.
    Etc. Googlemaps - GPS. Opera og Internet Explorer - internet. osv.


    Der ligger ikke nogle programmer som f.eks. 3 hjemmebyggede musikafspiller som alligevel ikke virker på en Diamond.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Hey, låner lige denne tråd lidt.


    Overvejer at købe en HTC Diamond hos 3, vil det være ok? Eller skal jeg vente og så købe den uden abb.?


    Btw, er det nemt nok at installere ny rom og alt det der på den? :)


    EDIT: Er den også ok at skrive sms på? Altså det går ikke vildt langsomt vel?


  • Jeg købte min hos 3, med abb.
    Fordelen ved et 3 abb. er Man kan tilvælge en masse "pakker" som ungår i abb. :)


    Altså, jeg havde ikke noget problem med at installere en ny rom, og det er min første Windows Mobile og bedstemt ikke den sidste. ;)


    Jeg skriver lige så hurtigt som på et "normalt" mobil tastatur. :9xo


    Jeg kan kun anbefale den!


    /Lasse N.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Der er ikke nogle mærkelige programmer på den ud over dem man skal bruge til de funktioner den har.
    Etc. Googlemaps - GPS. Opera og Internet Explorer - internet. osv.


    Der ligger ikke nogle programmer som f.eks. 3 hjemmebyggede musikafspiller som alligevel ikke virker på en Diamond.


    Der er en 3 boot screen, nogle weblinks og en genvej til Planet 3.


    Men det kan alsammen ændres. :9xo



    /Lasse N.


  • Okay, lyder sgu nice!. Så må jeg skam nok hellere erhverve mig sådan en. Hvis jeg nu vælger den der surf pakke til etc. så har jeg jo et eller andet X antal megabyte at kunne bruge for om dagen? Og kan jeg godt smide den til laptoppen og være på msn og surfe lidt, så mobilen bliver brugt som en slags modem?


    EDIT - Argh, tror sgu kun det er 100mb i måneden, og det er jo ikke meget :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Okay, lyder sgu nice!. Så må jeg skam nok hellere erhverve mig sådan en. Hvis jeg nu vælger den der surf pakke til etc. så har jeg jo et eller andet X antal megabyte at kunne bruge for om dagen? Og kan jeg godt smide den til laptoppen og være på msn og surfe lidt, så mobilen bliver brugt som en slags modem?


    EDIT - Argh, tror sgu kun det er 100mb i måneden, og det er jo ikke meget :(


    Ja, men regningen kan max. blive 299,-

  • du kan finde det på htc.com
    og det giver en del i hastigheden

    CPU: Intel Core 2 E8500@4.27Ghz
    CPU Køling: Xigmatek RedScorpionMobo: Evga Nforce 780i SLI
    GPU: 2 * zotac Geforce 8800GT AMP! 512 Mb DDR3
    GPU Køling: Zalman VF1000
    Ram: 2 * 2Gb A-data Extreme edition 800+@1066
    Ram køling: Thermalright HR-07
    Tower: Coolermaster Stacker 832
    Blæsere: 4 stk NB-multiframe s-series M12-S1
    Blæsestyring: Scythe Kamameter
    PSU: NorthQ Black Magic 850W