HTC Diamond Langsom

  • Nu har nogle arbejds kollegaer fået denne telefon..


    og det eneste jeg kan sige, Lækker telefon..
    men med et stort MEN!!! hvorfor fanden er den så langsom??
    Jeg har en ipod touch og den kan jeg da skrive så meget hurtigere på og surfe rundt osv i dens interface.... til forskel for HTC diamond, det går da godt nok langsom.. langsommere end min nuværende skod Sony ericsson.


    nogen der har oplevet dette??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Min kører fint, efter de to første uger.
    Jeg er rigtig glad for min. :)



    har du haft en Ipod touch i hånden og prøvet at rodde rundt i menuer osv??
    altså der er 3 der har den her ude på kontoret og alles er "langsomme/hænger" nogle gange..
    Mange folk skriver også omkring performance tweaks osv...
    Ville bare høre hvad i har oplevet med den..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Har også en kammerat der har den, og kan kun give dig ret. Den er fed, men meget meget langsom.



    ja og jeg skulle til at købe den.. nu bliver jeg sku i tvivl og venter nok på HTC Touch PRO for at få en forbedret Diamond..


  • Jo, jeg vil give dig ret i at noget hurtigere end Diamond, men så syntes jeg også at Diamond er laaaangt federe 8)

  • Overclocke cpu'en på mobilen og eventuelt en "memory cleaner" for lige at tømme udnødig stads på den.
    Har hørt det skulle hjælpe. Overvejer også at købe den diamond.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg har en alm. HTC Touch. og den er møg langsom. den kører std 200MHz, men jeg har OC'et den til 260MHz hvilket hjælper. men har stadig svært ved at skrive sms imens jeg har musik kørende. den lagger simpelthen for meget. jeg vil tro det er det samme med HTC Diamond selvom at den har en 400MHz processor. men her skal du oss tænke på at den har fået et helt andet interface. vil sige at HTC presser så meget ud af processoren som de kan, bare for interfacets skyld. hvilket jeg synes er synd.


    Det er nogenlunde det samme med iPhone/iPod Touch. prøvede den nye iPhone 3G og den var langsom til f.eks. at gå ind i sms beskeder selvom der kun var få beskeder. den var langsom til at skifte fra alm. skærm til landscape mode. og specielt på internettet. der kunne den slet ikk finde ud af noget

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^
    Jeg har en alm. HTC Touch. og den er møg langsom. den kører std 200MHz, men jeg har OC'et den til 260MHz hvilket hjælper. men har stadig svært ved at skrive sms imens jeg har musik kørende. den lagger simpelthen for meget. jeg vil tro det er det samme med HTC Diamond selvom at den har en 400MHz processor. men her skal du oss tænke på at den har fået et helt andet interface. vil sige at HTC presser så meget ud af processoren som de kan, bare for interfacets skyld. hvilket jeg synes er synd.


    Det er nogenlunde det samme med iPhone/iPod Touch. prøvede den nye iPhone 3G og den var langsom til f.eks. at gå ind i sms beskeder selvom der kun var få beskeder. den var langsom til at skifte fra alm. skærm til landscape mode. og specielt på internettet. der kunne den slet ikk finde ud af noget



    ok, min ipod touch er i hvert fald hurtig.. men nu har jeg fået en HTC Diamond af kæresten og jeg vil sige, jeg beholder sku lortet... den er sku lækker, den er ikke så slem når man for den uden abb, med en ordenlig ROM på..

  • Man kan vel bare opdatere sin ROM skulle vel ikke være noget problem. Jeg får først min diamond i slutningen af denne uge eller starten af næste. Så prøver jeg lige at rode lidt med den.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har rodet med min diamond og den er faktisk utrolig lækker og hurtig nu i forhold til hvad den var i starten. Ændrede nogle settings med advanced config og et eller andet program der hed SKTools Lite.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har rodet med min diamond og den er faktisk utrolig lækker og hurtig nu i forhold til hvad den var i starten. Ændrede nogle settings med advanced config og et eller andet program der hed SKTools Lite.


    jeg vil sige, jeg har fået min af min kæreste OVERRASKKENDE :D og jeg smed også Advanced config og ændret lidt som jeg ikke ville have den skulle med regedit fra denne side:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265


    og det eneste jeg stadig forsøger at fixe er at den går i sort skærm når jeg snakker i telefon!!! det er irreterende hvis man skal gøre en masse ting imens eller ligge på så går der lige det ekstra sekund inden man kan smide den i lommen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg vil sige, jeg har fået min af min kæreste OVERRASKKENDE :D og jeg smed også Advanced config og ændret lidt som jeg ikke ville have den skulle med regedit fra denne side:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265


    og det eneste jeg stadig forsøger at fixe er at den går i sort skærm når jeg snakker i telefon!!! det er irreterende hvis man skal gøre en masse ting imens eller ligge på så går der lige det ekstra sekund inden man kan smide den i lommen..


    Det har HTC erkendt var en smutter i softwaren og du kan glæde dig med at der VIL komme en fiks af problemet :)


    Men kan man ikke sætte baggrunds belysningen til at være tændt i 5min under instillinger? Eller er det kun på TyTnII man kan det.. Venter stadig spændt på min HTC Touch Pro :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Det har HTC erkendt var en smutter i softwaren og du kan glæde dig med at der VIL komme en fiks af problemet :)


    Men kan man ikke sætte baggrunds belysningen til at være tændt i 5min under instillinger? Eller er det kun på TyTnII man kan det.. Venter stadig spændt på min HTC Touch Pro :D



    ja jeg venter også spændt.. min kæreste skal have Touch Pro.
    Og den med belysningen, den gælder ikke når der er kald...

  • Der er en instilling under regedit hvor man kan forsinke det med så mange sekunder man vil, så den ikke går i sort så hurtigt. For filan man nu er menuen hurtig.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg vil sige, jeg har fået min af min kæreste OVERRASKKENDE :D og jeg smed også Advanced config og ændret lidt som jeg ikke ville have den skulle med regedit fra denne side:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265


    og det eneste jeg stadig forsøger at fixe er at den går i sort skærm når jeg snakker i telefon!!! det er irreterende hvis man skal gøre en masse ting imens eller ligge på så går der lige det ekstra sekund inden man kan smide den i lommen..


    Jeg har et program som gør den ikke slukker .. :P

  • davs jeg har den nyeste rom til htc diamond tlf og et program så du selv kan installere en rom på en 3 tlf, uden den fucker up.. da den er brandet..


    Htc diamond rom 1.93 dk fra htc


    Det er den nyeste d. 310708

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 5 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    davs jeg har den nyeste rom til htc diamond tlf og et program så du selv kan installere en rom på en 3 tlf.


    Men husk det bryder garantien. :boxed: :D


    ahh nizzle på dansk?... og man fucker ikke noget op når man har 3 abonnement vel? du kan lige add. mig på msn, e-mail står i profil. Kunne godt lige tænke mig og ha' fingrene i det. :P

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe