Tweak CS aften

  • Hola,


    Tænkte at det kunne være gejl med en Tweak CS aften hvor vi alle hoppede ind på en bestemt server, og så ellers bare fik gamet indtil vi ikke gider længere.
    Mindes at kunne huske at et sådant arrangement har været oppe og køre før, hvor der var en herinde fra der lagde server til.


    Er det noget der er stemning for, eller er alle folk draget syd på?
    Og er der nogen der har mulighed for at bidrage med en server til et par timers gaming?


    Om det skal være CS 1.6 eller Source er for mit vedkommende ligegyldigt, så mon ikke bare man skal tage det flertallet ønsker?


    Håber der nogen derude der bakker op om forslaget. :)

  • Jeg er klar på 1.6.. Det har der været et par gange før.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Så er vi da allerede et par stykker, høhø.


    Evt. nogen der har mulighed for at få fingrene i en server vi kan få lov til at benytte en enkelt aften, for uden server kommer vi jo desværre ikke så langt.

  • Hvis nogen med godt internet og dedicated kan hoste, er det jo også fint. Steam på en bærbar kan godt klare det. Selv har jeg 10/1 internet, ved ikke helt om det er nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hvis nogen med godt internet og dedicated kan hoste, er det jo også fint. Steam på en bærbar kan godt klare det. Selv har jeg 10/1 internet, ved ikke helt om det er nok.


    Det er selvfølgelig også en mulighed, har desværre ikke selv mulighed for at hjemme-hoste, men hvis der er andre der har så må de gerne melde ud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Det er selvfølgelig også en mulighed, har desværre ikke selv mulighed for at hjemme-hoste, men hvis der er andre der har så må de gerne melde ud.


    Jeg vil da gerne prøve, skal lige have hentet Source Dedicated Server på den bærbare, så smider jeg lige en ip op i kan gå ind og prøve på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Jeg vil da gerne prøve, skal lige have hentet Source Dedicated Server på den bærbare, så smider jeg lige en ip op i kan gå ind og prøve på.


    Fornemt Brtlsn. :)


    Er det en 1.6 server du hoster?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Fornemt Brtlsn. :)


    Er det en 1.6 server du hoster?


    Nah, bliver source, der er vist flere der er med på den bølge.. Desværre :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Nah, bliver source, der er vist flere der er med på den bølge.. Desværre :P


    Det er bare helt i orden, er sådan set ligeglad med hvilken version vi spiller. :)


    Du smidder bare IP'en når du er klar, så skal jeg nok hoppe ind hvis det ellers kan lade sig gøre.