Ikke så meget

Asus P5Q pro. OC problemer
-
-
Der skal nok stå at hvornår de kan få den hjem
-
Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Der skal nok stå at hvornår de kan få den hjemok, jeg gør det nu så
-
Hvad er ders email..?
-
Her er min E6400 med et tyndt lag kølepasta som jeg lærte det dengang før IHS blev populært. Kan jeg anbefale en omgang lapping?
[Blocked Image: http://img.skitch.com/20080708-b65c9wygw4q1ds3t5sm4thgrr6.jpg] -
-
Husk at der ikke medfølger en blæserHar en til at ligge
Hvad er deres email..?
-
Øverst til højre på deres side, lige under alle kort logoerne. "E-Mail"
-
Jamen der skal man logge ind.. og jeg har ikke et brugernavn
-
-
-
Så nu er mailen sendt
Og jeg køre bare med 3,0 ghz indtil jeg får den.. bare for en sikkerheds skyld
-
Oprindeligt indlæg af Yonzie
Her er min E6400 med et tyndt lag kølepasta som jeg lærte det dengang før IHS blev populært. Kan jeg anbefale en omgang lapping?
[Blocked Image: http://img.skitch.com/20080708-b65c9wygw4q1ds3t5sm4thgrr6.jpg]Er mere interesseret i et billede af koelerens bund, der skal gerne vaere et komplet aftryk af cpuen.
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Er mere interesseret i et billede af koelerens bund, der skal gerne vaere et komplet aftryk af cpuen.Det er det samme, bare spejlvendt. Scythe Mugen hvis det er relevant. Skal nok spare lidt mindre på kølepastaen i fremtiden
-
Vis jeg fik noget godt køling nogle pc8500 ram var jeg godt kørende, eller vad..?
har jeg ret
-
Oprindeligt indlæg af Darkraver109
Vis jeg fik noget godt køling nogle pc8500 ram var jeg godt kørende, eller vad..?har jeg ret
Du mangler bare en god køler, og ja snup nogen ballistix pc2-8500 eller nogen ocz plantium
-
Du mangler bare en god køler, og ja snup nogen ballistix pc2-8500 eller nogen ocz plantium
Det gør jeg også med det samme den dag jeg får råd til det
-
Oprindeligt indlæg af Darkraver109
Det gør jeg også med det samme den dag jeg får råd til det
Det kommer ikke an paa pc6400 eller pc8500, men hvilke chips der sidder paa, og det skal vaere D9 chips.
Mine pc5300 clocker til 1266mhz og mine pc6400 til 1340mhz med 0.1volt mere end std.
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Det kommer ikke an paa pc6400 eller pc8500, men hvilke chips der sidder paa, og det skal vaere D9 chips.
Mine pc5300 clocker til 1266mhz og mine pc6400 til 1340mhz med 0.1volt mere end std.
Jamen så er det jo godt feks tager crucial da jeg kan se at de alle bruger d9
-
Ja de er med D9 chips og clocker som en drøm:D