Overskriften siger det hele.
Hvad synes i. ?
EDIT: Billedet er taget med 1 trin imellem på lukkertid, ialt 3 stk.
[Blocked Image: http://img60.imageshack.us/img60/6355/hdrcd8.jpg]
Overskriften siger det hele.
Hvad synes i. ?
EDIT: Billedet er taget med 1 trin imellem på lukkertid, ialt 3 stk.
[Blocked Image: http://img60.imageshack.us/img60/6355/hdrcd8.jpg]
Ser sku godt ud henrik ! det er jeg helt vild med flotte varme farver
Rigtig flotte farver og god brug af HDR
Fantastisk flot billed, love it
Super flot billede....
Tak for kommentarene allsammen.
Hvis der er nogle der vil se det i en større størelse, kan det ses her i 1680X1050:
Rigtig flot billede!
Men et trin ned i ISO ville gøre det en del bedre. Syntes jeg.
QuoteOprindeligt indlæg af Flindt_DK
Rigtig flot billede!
Men et trin ned i ISO ville gøre det en del bedre. Syntes jeg.
Tak for kommentaren.
Ang. ISO så vil jeg ikke komme med en kommentar til dette, men hvis du ved lidt om Nikon D40 vil du finde svaret.
Herligt billede
Et super flot billede!
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Tak for kommentaren.
Ang. ISO så vil jeg ikke komme med en kommentar til dette, men hvis du ved lidt om Nikon D40 vil du finde svaret.
Ja det ærgeligt det ikke kan gå længere ned end ISO 200, men ok.
Rigtigt flot billede du har fået lavet/skudt
Sygt flot billed Henrik.
Du har gjort det igen(som altid.)
-FredeK
Tak igen for kommentarer.
Selvom det ikke kan gå længere ned end ISO 200, synes jeg ikke det er mere støjfyldt end andre Dslr kameraer ved ISO 100.
Det skal dog også siges at i visse tilfælde kan forekomme mere støj på et HDRi end et alm. billede.
Rigtigt godt billede henrik!
Syns bar det er en skam med de pæle.. Havde været bedre hvis der ikke var noget tegn på "mennesker" i billedet..
QuoteOprindeligt indlæg af Schultz
Rigtigt godt billede henrik!
Syns bar det er en skam med de pæle.. Havde været bedre hvis der ikke var noget tegn på "mennesker" i billedet..
Takker.
Ang. pælene og mennesker, hvorfor ?
Billedet er ikke fra vikingetiden.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af |Henrik|
Takker.
Ang. pælene og mennesker, hvorfor ?
Billedet er ikke fra vikingetiden.
Nej, ved jeg da godt det ikke er
Men syns bare det fjerner lidt af idyllen.. pæle eller ej, det er stadig et rigtigt godt billede
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Tak igen for kommentarer.
Selvom det ikke kan gå længere ned end ISO 200, synes jeg ikke det er mere støjfyldt end andre Dslr kameraer ved ISO 100. Det skal dog også siges at i visse tilfælde kan forekomme mere støj på et HDRi end et alm. billede.
Jeg syntes det er rimelig støjet, men det giver måske også lidt stemning i billedet.
Men ja, det må sgu være en del mere støj i billederne når det er HDR, end almindeligt. Det der kunne
godt ligne mit 400D med ISO 400...
EDIT: Nu når jeg kigger på det igen, så er der mest støj i skyerne.. ikke i grasset.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Flindt_DK
Jeg syntes det er rimelig støjet, men det giver måske også lidt stemning i billedet.
Men ja, det må sgu være en del mere støj i billederne når det er HDR, end almindeligt. Det der kunne
godt ligne mit 400D med ISO 400...
EDIT: Nu når jeg kigger på det igen, så er der mest støj i skyerne.. ikke i grasset.
Jeg kunne også bruge et støj fjerningsprogram, med dette er jeg ikke ret tilhænger af da det der " Sminke " de lægger over billeder ødelægger billedet, men der er mange der bruger dem flittigt.
Jeg går ud fra at du kun kan se støj i det store billede som er croppet næsten 100%, det vil der være men næsten alle kameraer ved ISO-200 og spec. når det er et solnedgangsbillede der er underbelyst.
Prøv for sjov at ta' et billede her til aften ( Hvis der altså er sol ) med dit 400D ved ISO-200 og opload det ubehandlede billede her på siden i fuld størelse eller croppet 100%.
Rigtig flot billede, Henrik.
Hvad er det underlige med de skyer i toppen af billedet?