Hjælp til to skærme og sli

  • Hej Tweakers


    Jeg har forbundet mit fjernsyn i stuen med et s-video stik til pcen som står i kontoret ved siden af.
    Nu erfarer jeg til min rædsel at når man kører i SLI er det ikke muligt at ha to skærme sat til.
    Er der en vej uden om dette problem så man ik skal ind og slå SLI fra hver gang jeg skal bruge skærmen i stuen. Det må helst gerne være en løsning hvor jeg forsat kan bruge S-video stikket da der er 20 m fra pcen til skærmen.


    pft HLS

  • jeg mener det kommer an på hvilke kort der er tale om, de nyeste mener jeg godt kan smide tv out samtidig med, men er ikke helt sikker..se på nvidias hjemmeside elelr google problemet evt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hls
    Er det muligt at ha et pci kort kørende for sig selv samtidig med de to andre kører i sli???


    Ja, det burde det være. Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst om flere som køre med et sådant setup. Det skulle være nemmest at få til at virke hvis du køber et PCI-kort med Nvidia-chipset, så du ikke både skal have fx Nvidia og ATi-drivere installeret samtidig.