Ny pc til 11k, kritik/kommentar ønskes

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    jeps wow kan ifølge en patch også multithreade, men det sker sq ikke ret meget....bruger ihvertfald aldrig 2 kerner fuldt ud....men har man pengene kan man jo godt snuppe en quad, det kan jeg sagtens se lidt fornuft i.


    ang dx10 så er der stor forskel på at det understøtter eller kræver dx10..og det varer nogle år inden vi ser et spil der kræver det.....de fleste spil der understøtter dx10 kører stadig bedst i dx9.


    Du kan ikke sammenligne dx9 og 10 på den måde. Det er jo klart DX9 vil køre bedre når det ikke har de samme avancerede effekter som DX10 skal tegne. Jeg spiller selv Company of Heroes med DX10, og har man først spillet det på Ultra er DX9 på high lidt tamt.


    Men bestem selv hvad du vælger, dog hav i mende:
    Vi startede med single core og da så dual kom frem sagde alle at man hellere skulle købe en hurtig single i stedet for en dual. Det var os rigtig hvis man ikke tænkte langt frem, det er det samme nu. Køb en dual nu hvis du vil have det bedste til de næste omgang måneder, eller tag en quad hvis du regner med at have din pc mere end 12 måneder.
    Men regner du med at ville købe ny processer igen om 6 måneder så tag en dual. for den klarer spil bedst pt.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Ja jeg faldt på Quad Coren, kan kun se det som det mest fremtidssikret valg, når man holder den op mod en dual core.


    Jeg har ændret CPU-køler til Thermaltaken'en, da den kun larmer 17dB. Ja, derfor. Også en anden Xilence 800W PSU, der dog kun larmer 18dB.


    Jeg tror folk begyndte at foreslå ting og sager, uden rigtigt at læse alt hvad jeg havde skrevet.


    Men tak for svarene!.

  • Nu vil jeg ikke blive ved med at rette dig.


    Men at rette til den PSU fra en Corsair er et DUMT valg. du får ikke meget bedre PSU end sådan en Corsair


    Køleren styrer du selv, jeg ville dog ikke skifte umiddelbart

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Nu vil jeg ikke blive ved med at rette dig.


    Men at rette til den PSU fra en Corsair er et DUMT valg. du får ikke meget bedre PSU end sådan en Corsair


    Køleren styrer du selv, jeg ville dog ikke skifte umiddelbart


    Helt enig, hold dig til den corsair du havde valgt eller tag et kig på Antecs Truepower.

  • Har nu bestilt den. Og faldt alligevel på Corsair PSU'en, dog kun en 620W, jeg håber det er nok. Det var forresten den de havde på lager. Gider ikke vente. :boxed: Den endelig er den i 1st post.