Nogen af jer der har set "Jay and Silent Bob Strikes Back" ?

  • nogen der har? Så vil i kunne genkende det HER :D:D:D


    Hva synes i om filmen? jeg synes den er for FED!! tror jeg har set den film 20 gange mindst :D Kevin Smith er for sej til at lave film :D

  • Ja tak max fed film, har også selv set den lidt for mange gange, og man blive aldrig træt af den.
    Og hvis man bliver, ligger man den bare væk i en uge eller to, også er den for fed igen.

  • Quote

    Originally posted by ProJac
    Ja tak max fed film, har også selv set den lidt for mange gange, og man blive aldrig træt af den.
    Og hvis man bliver, ligger man den bare væk i en uge eller to, også er den for fed igen.


    nemmerlig :D Har lige fået mallrats på dvd.. den er altså også for genial :D:D

  • Jay and Silent Bob Strikes Back er ikke helt ringe. Synes at Kevin er for fed til at lave det helt rigtige ansigtsudtryk. Har du/i set Dogma eller Clerks?


    Har Dogma på DVD, hvis du ikke har set den, synes jeg du skal gøre det.


    Har desværre ikke set Mallrats...

  • Quote

    Originally posted by Seburo
    Jay and Silent Bob Strikes Back er ikke helt ringe. Synes at Kevin er for fed til at lave det helt rigtige ansigtsudtryk. Har du/i set Dogma eller Clerks?


    Har Dogma på DVD, hvis du ikke har set den, synes jeg du skal gøre det.


    Har desværre ikke set Mallrats...


    har Dogma på dvd oz.. griner film :D har nogen clerks tegnefilm :D de er fandme for fede :D:D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    nogen der har? Så vil i kunne genkende det HER :D:D:D


    Hva synes i om filmen? jeg synes den er for FED!! tror jeg har set den film 20 gange mindst :D Kevin Smith er for sej til at lave film :D


    hehe ork ja ;) har haft den på DVD lige siden den udkom - genial film

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Self. har jeg set den! :D


    De er også med i DOGMA.. btw også en herre' fed film


    Bliver skam træt af, men engang imellem sammen med vennerne er okay.. :D


    De er med i alle kevin smith film ;) Dogma, mallrats, jay and silent bob strike back, clerks og chasing amy også lige Scream 3 :D

  • Quote

    Originally posted by Seburo
    Er der ikke noget med at Kevin er igang med en ny film? (Tror den hedder Jersey Girl eller noget, passer egentlig meget godt med Jersey osv.)


    jo.. og den er med Ben Affleck, Jennifer Lopez, Mat Damon og Jasen Lee og nogen andre gutter jeg ik lige ka huske.. Jay and Silent Bob er IKKE med i den :(

  • Lyder nice, glæder mig til den kommer. Men ærgeligt med Jay/Silent Bob, synes nu ellers at de var extremt fede... (På hver deres måde;) )


    Hvad med nogen yndlings quotes? (Masser af spoilers!)
    Kunne godt lide "No ticket" af Silent Bob i Dogma i toget.

  • Quote

    Originally posted by Seburo
    Lyder nice, glæder mig til den kommer. Men ærgeligt med Jay/Silent Bob, synes nu ellers at de var extremt fede... (På hver deres måde;) )


    Hvad med nogen yndlings quotes? (Masser af spoilers!)
    Kunne godt lide "No ticket" af Silent Bob i Dogma i toget.


    "Snootchie Bootche" [Jay mange film]


    "Kneel before jo-rel. Son of Zod.. snootchie bootchie.. tihihihihihi" [Mallrats]


    "How did you get in? The big metal thing, with a knob.. It's called a door" [Clerks Animated]


    "Here is the puls. Far from the puls, jams straight up your ass. Say.. would you like a chocolate covered pretzel?" [Jay and Silent Bob Strike Back]


    der er så mange så jeg ka slet ikke huske dem alle :D

  • Quote

    All you motherfuckers are gonna pay, You are the ones who are the ball-lickers. We're gonna fuck your mothers while you watch and cry like little bitches. Once we get to Hollywood and find those Miramax fucks who are making that movie, we're gonna make 'em eat our shit, then shit out our shit, then eat their shit which is made up of our shit that we made 'em eat. Then you're all fucking next.


    Lidt lang quote, men damn, den var lidt nice:)


    Og hold da ferie hvor der mange uundværlige ting på http://store.yahoo.com/jsbstash/.


    Kunne godt tænke mig:
    http://store.yahoo.com/jsbstash/jaywinhatfro.html :D