Værd at købe en Playstation 3?

  • Hey!


    Er det værd at købe en playstation 3? (lad vær med bare at sige JA!! bare fordi du måske lige har købt en, og du er ligeglad med mine penge:P)


    Vil rigtigt gerne spille GTA IV men.. det kommer jo til computer, så syntes bare det er lidt dumt at købe en PS3.


    Så altså.. kommer/er der nogle fede spil til PS3 som IKKE kommer til computer?

  • Nu har min lillebror en PS3 og har dertil købt GTA IV.


    Hvis jeg var dig ville jeg vente til det kommer til PC (Hvornår kommer det?) og det begrunder jeg med den ekstremt ringe FPS der er på PS3 generelt, og især i GTA IV.


    Det meget fedt at man kan få sig en konsol der kan spille de fede spil og at det er i HD etc...Men hvad skal man bruge det til hvis FPS'en ikke kan holde sig stabilt over de 25-30 stykker?
    Jeg siger ikke at GTA IV konstant lider af FPS lag, men det er mere eller mindre til stede 80% af den tid jeg spiller det i, og kan virkelig blive slemt hvis der sker meget på skærmen på samme tid. Det er ikke kun GTA IV jeg har oplevet det i, Assasins creed og S.K.A.T.E. lider også af fps lag, dog i mindre grad.


    Derfor ville jeg personligt spare de ca. 3k + spillets pris og vente til det kommer til pc.
    Og hvis nogen nu siger at det kun er på min brors ps3 det sker, så tager de fejl, har set spillet hos andre og de lider også af lav fps :)


    Men hvis du er en af dem der ikke går så meget op i stabil fps (nogen ligger ikke lige så nemt mærke til det / er ligeglade) så tag og prøv spillet i en butik etc, og se om det noget for dig på ps3.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • PS3 kan ikke chippes endnu vel?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Mener man kunne på et tidspunkt (muligvis stadigvæk) men det gjorde så at du skulle køre med en hjemmelavet firmware og derfor ikke kunne opdaterer når sony kom med en ny version.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Mener man kunne på et tidspunkt (muligvis stadigvæk) men det gjorde så at du skulle køre med en hjemmelavet firmware og derfor ikke kunne opdaterer når sony kom med en ny version.


    Oki så er det ikke værd at prøve endnu. Jeg spiller lidt videre på min PS2 :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Oki så er det ikke værd at prøve endnu. Jeg spiller lidt videre på min PS2 :))


    Hehe, tror sku aldrig der kommer nogen ordentlig chip, ikke hvis man vil have mulighed for at opdatere firmware ihvertfald.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hehe, tror sku aldrig der kommer nogen ordentlig chip, ikke hvis man vil have mulighed for at opdatere firmware ihvertfald.


    Fair nok så køber jeg sgutte skidtet, så vigtigt er det ikke for mig personligt. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Hvis ikke GTA IV kommer til PC så kommer der jo nok en emulator på et tidspunkt...


    Sikkert men mon ikke det kommere til PC. :ohmy:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Sikkert men mon ikke det kommere til PC. :ohmy:


    Det har de andre gjort, så hvorfor skulle IV ikke. Men der går nok lang tid.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis du er interesseret i MGS serien så er der jo helt klart Metal Gear Solid 4, har ikke selv en PS3, men hvis jeg havde pengene ville jeg købe en kun for at spille dette(Er så åbenlyst stor fan af MGS serien)