pvp lock ; hvordan

• Hej. Jeg har en lock på vej til 70, som jeg vil bruge til pvp.
    pt. er jeg destro til levelling, men det virker nok ikke godt som pvp.

Kan nogen fortælle mig hvilke valg der er til pvp spec (har talents liste til sl/sl liggende), og hvordan det spilles?

gear: Har frozen shadow sæt, spellstrike sæt, belt of blasting og manaweave cloak, og forventer at købe blade of wizardry. Alle med 4 resillience + 6 stamina gems (røde gems blir 2x 12 spell dmg). Har 100ab og 100wsg marks, og håber at fylde resten af slots ud med vindicator og gladi items indtil jeg har nok resillience til jeg tør spille arena (vil ikke ødelægge rating af at tabe med blåt gear). Har 5 min cd trinket samt blue dragon pt.

Tiinytauren @ Stormreaver

ps. lad være med at linke til en eller anden generic guide ; dem kan jeg selv google.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

• snup et merciless spellblade for honor istedet.....der skal du bare lidt i eots eller av for at få de 19000 point......og kan købes den 25......en del vindicator items vil også blive udskiftet der, så dem vil du nok også spare lidt honor sammen til inden du går i seriøs arena...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ja planen er lidt at få alt det jeg skal bruge honor til først, og så gå i arena bagefter. Dvs. 160k honor samt 100av marks og 60eots marks, så har jeg alt andet end de 4 s3, og 1 s2 ting jeg kan få - som så nok er s4 og s3 når vi når der til :)

Anyway, det er mere talents og spilleform jeg efterlyser, ikke så meget gearet.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

• well brug felhunter, og husk curse of exhaustion.....så tager det en del tid inden de når dig..instant fear er også en god ting, medmindre det er en en bm hunter eller warrior....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• oversat til dansk : affliction?

• sl/sl spec er det mest populære, selvom Destro er ok populært til 3v3 og 5v5, dog ikke så meget i 2v2.

I øvrigt, start med arena asap. Har lige spillet en rogue op sammen med min ven. Vi har begge fuldt blåt pvp set fra vendors samt grønne items fra quests samt lidt lvl 70 instance rewards. Vi sparer honor op til s2, mne kører dog stadig arena 2v2. Hvorfor? Fordi at få 200 points om ugen stadig er bedre end ingen points, og 80g for et nyt team er virkelig ingen ting.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Ja, men jeg vil hellere undvære 200 point om ugen for ikke at gå ned i rating. Min hunter var helt nede på 1200 rating en overgang, fordi vi startede pvp med pve gear.
    Anyway, den anden lock jeg skal spille sammen med (iøvrigt samme navn, race og udseene) er stadig 39 twink indtil han har de sidste marks, så jeg når nok en del gladi gear før han er klar til pvp

• 200 point om ugen=s3 gloves på 6 uger.
    1550 rating (realistisk hvis i begge er i full s1/s2) 305 points om ugen= ca. 4 uger for at få gloves.
    Lad os sige du starter nu og får 200 points den her uge
    Så kommer s4, dit team bliver sat op til 1500 points igen, og u køber full s2. Du vil så have 200 points mere, og din team rating vil ikke havde taget skadet overhovedet.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet 2 gange, sidst af AcetaL ().

• Jeg har selv lige speccet sl/sl her for et par dage siden for at lege lidt med noget pvp igen, har lidt pvp gear fra da jeg nåede lvl 70 engang for længe siden (er på 308resi).

sl/sl speccet er det der giver dig den største survivability, og man kan virkelig mærke forskel når man før har prøvet på at pvp med destruction pve spec :crazyeyes:

• AcetaL : dvs. team ratings bliver resat når der kommer nyt gear? (spillede ikke pvp da vengencefull kom) ; hvad med personal rating? siden 2.4 tæller den jo hvis man ligger over 150 point under team rating .... Og det er jo personal rating jeg skal have op, ikke team rating.

Try-this : hvordan ville du gætte på 2 locks skulle være specced for at klare sig godt sammen?

Rettet 2 gange, sidst af neiro ().

• Alle teams rating bliver sat ned til 1500 igen. Personal rating eksisterede ikke da s3 kom (kom med s3) men den bliver højst sandsynligt også resat, da ellers vil folk med 2,3k rating nu ikke kunne konkurere med folk der laver nye teams da deres rating vil tælle som ca 1750 men de vil møde folk med 1500 rating= 4 team points per kamp, 32 loss (ca).
    I øvrigt koster et nyt team 80g. Giv mig din account så skal jeg skam nok farme dem til dig hvis du så til gengæld lover at starte arena med det samme. Du siger din ven stadig er 39 twink, så det tager tid før han når op, På den tid vil du sagtens kunne nå at få 1-2 stykker s3 selv med 1400 rating team.

Prøv og check http://www.sk-gaming.com/arena…l/all/warlock/warlock//// , eller lav en thread på wow-eu's warlock forums. Beklager men kan ikke hjælpe mere atm, skal på stranden med vennerne ;)

• Guldet til et team er ikke problemet. Guld får man jo nærmest smidt i nakken. Tror ikke jeg starter arena før min makker er klar, men jeg kan i det mindste nå at få alle vindicator ting inden han kommer så vidt. Alternativt kunne jeg teame op med hans hunter ; 2 pets mod casters kunne da være helt sjovt.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hvor vidt man kan nå langt med s1-s2 gear er det et spørgsmål om evner, jeg spillede til 2100 i s1 gear da jeg dingede 70 på min warrior.. Øvelse, øvelse og øvelse.

I hvilken season var det? Og hvilken battlegroup? Det kommer lidt an på de ting, samt din class, og så selvfølgelig skills som du siger. Men sjældent du ser dual lock teams nu særlig langt i s1/s3 gear. Vi ædre allerede teams med full s3 locks uden problemer som druid/hunter.

Oprindeligt indlæg af neiro
    Guldet til et team er ikke problemet. Guld får man jo nærmest smidt i nakken. Tror ikke jeg starter arena før min makker er klar, men jeg kan i det mindste nå at få alle vindicator ting inden han kommer så vidt. Alternativt kunne jeg teame op med hans hunter ; 2 pets mod casters kunne da være helt sjovt.

Jo bedre gearet du er når han når 70 jo nemmere vil han havde det med at geare op, men selvfølgelig dit valg :)