Ikke det vildeste line-up.. Men Erick E, Rk og steve og sebastian er der værd at se

Sensation White - I parken!
-
-
Ehh.. Hvad tager i på af tøj? Udover noget hvidt selvfølgelig? Tænker mere på om i tager jeans på, hørbukser eller noget helt andet?
-
Oprindeligt indlæg af Exxon
Ehh.. Hvad tager i på af tøj? Udover noget hvidt selvfølgelig? Tænker mere på om i tager jeans på, hørbukser eller noget helt andet?Har overvejet hørbukser og skjorte
-
Bliver nok hvide jeans og hvid polo t-shirt.
Btw: Idag er der 1 måned til !
-
Bliver nok et par hvide jeans af en slags og en t-shirt. Overvejer en langærmet t-shirt, da der nok ikke bliver helt varmt derinde. Hvide pæne sko er bestilt fra smartguy.dk
-
Nu har jeg været i Amsterdam til Sensation White 06, 07 og 08 ( også Black 08 )
Med hensyn til "lineup" folk går alt for meget op i hvem der kommer og spiller!
Sensation stiller op med "Megamix" 30 min bånd! Hvor kan man sætte et bånd på og stadigvæk have gang i en megafed fest?
Det er at de holder et tema igennem hele aftnen sammen med det overdrevet cool scene, lys og fyrværkerishow de samtidig har gang i!
Jeg er ikke selv til "drugs" jeg drikker kun ( nok os for meget hehe ) men til Sensation har jeg på ingen måde en overdrevet lyst til at drikke mig pløret. Det er oplevelsen og den super stemning! For ik at nævne det at alle kommer i hvidt, ser mega fedt ud + piger der får det varmt i tætsiddende hvidt tøj
en total bonus!
Jeg skal også med i Parken! skal jeg da bestemt ikke gå glip af! Glæd jer alle der skal med!
/Peter
-
en undring... hvorfor siger i der bliver koldt der inde ?
tænker mennesker lys osv. det må da blive pænt varmt der inde, tænker meget over hvad tøj jeg skal ud og købe mig, for aner det virkerlig ikke.......
tænker at det er koldt når man sakl hjme osv. men at det er varmt der inde, men nu siger id et bliver koldt der inde :-S
-
Tager et par hvide Fred Perry sko på, et par hvide jeans, hvid t-shirt og en hvid hættetrøje, så kan jeg selv bestemme hvor varmt jeg vil ha' det..
-
Gad også godt vide om man sku købe en hvid trøje også....
-
Oprindeligt indlæg af nonsens
en undring... hvorfor siger i der bliver koldt der inde ?tænker mennesker lys osv. det må da blive pænt varmt der inde, tænker meget over hvad tøj jeg skal ud og købe mig, for aner det virkerlig ikke.......
tænker at det er koldt når man sakl hjme osv. men at det er varmt der inde, men nu siger id et bliver koldt der inde :-S
Er det koldt, så må man bare danse noget mere
-
Jeg skal da også derover:) Og jeg har et sæt hvidt technotøj, der er brugt ved flere lejligheder, så det hopper jeg såmæn i..
Jeg tvivler KRAFTIGT på det bliver koldt.. Jeg har efterhånden været til et hav af technofester, både hårde og bløde, og der er endnu ikk en eneste hvor jeg ikk har været ved at gå til af varme.. Skulle i stå og fryse, så er det bare ud og danse lidt, så lover jeg varmen kommer af sig selv
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Er det koldt, så må man bare danse noget mere
jaaa med dig
-
Nogen der ved om der er garderobe muligheder i parken til sensation?
-
Oprindeligt indlæg af nonsens
jaaa med dig
Ja selvfølgelig
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Nogen der ved om der er garderobe muligheder i parken til sensation?
Faktisk et rigtig godt spørgsmål! Hvor hvidt skal ens tøj være? Min hættetrøje er nemlig hvid, men har en del tryk på maven.. -
Faktisk et rigtig godt spørgsmål! Hvor hvidt skal ens tøj være? Min hættetrøje er nemlig hvid, men har en del tryk på maven..Macimuz fandt det: http://www.parken.dk/script/si….asp?Cat_ID=231&artID=440
"Der vil være garderobe på dagen. Garderobe vil være uden for PARKEN."
"Dress code er hvid. Det vil sige hvid over- og underdel. Der må godt være små tryk eller påsyninger på tøjet, men større tryk eller påsyninger accepteres ikke. Sko og accessories må godt være af en anden farve."
-
Nå nu tager mig og mine kammerater med toget her kl. 9:47 mod kbh sååå alle andre der skal med til white: Ses til en forhåbentlig ultra fed oplevelse!
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Nå nu tager mig og mine kammerater med toget her kl. 9:47 mod kbh sååå alle andre der skal med til white: Ses til en forhåbentlig ultra fed oplevelse!så siger jeg velkommen til ø'en
må det blive den fedeste aften inden året slutter
-
Argh.. Jeg er godt nok i tvivl om hvad jeg ska have på som overdel! Mon det bliver for koldt i t-shirt?
-
Argh.. Jeg er godt nok i tvivl om hvad jeg ska have på som overdel! Mon det bliver for koldt i t-shirt?det tror jeg ikke du skal regne med, vi er flere 1000 mennesker der er samlet på et sted tror kun det bliver varmt, med mennesker lys osv.
det eneste tidspunkt det kan blive koldt er når du skal der ind og hjem igen