Sig det er løgn

• Der var engang jeg bare "MÅTTE" spille det. Den tid er ovre, jeg holde utrolig meget af at spille det, og hygger mig med det. Når jeg spiller har det sådan set ikke ændret sig det store. Men det er ikke længere sådan at jeg tilsidesætter f.eks. en fodboldkamp på fjernsynet for det. På den måde er jeg ikke længere "afhængig". Hvis du tror du kan holde det på det niveau er det jo på en måde ret godt at holde interessen stillet på. Men hvis du er i tvivl om du bliver "afhængig" igen, så hold dig fra det!

• Der er jo ikke nogen der siger at du skal være ultra seriøs?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Så spil noget FPS hvor der altid er folk nok på en server, og alle har samme vilkår, om de så har spillet 4 år eller 2 måneder. :D

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Så spil noget FPS hvor der altid er folk nok på en server, og alle har samme vilkår, om de så har spillet 4 år eller 2 måneder. :D

ikke helt samme vilkår - skills?

Oprindeligt indlæg af Prectar

ikke helt samme vilkår - skills?

Ja, så er de ikke på samme niveau, men har stadigvæk samme vilkår.

2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• Jaa.. men det er på en lidt anden måde. For en der har spillet 1000 timer, kan stadigvæk godt være bedre til selve spillet end ham der har spillet 1500 timer, men derimod har ham der har spillet længere noget bedre gear og vinder derfor.

2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• ham der har spillet længst har ikke nødvendigvis bedst gear nej :roller:

du har gear efter hvor meget du selv ligger i spillet, og gear er skam ikke alt :)

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    kan da godt være jeg spiller, men raide 5 timer om dagen 6 dage om ugen, gider jeg bare ikke

Der er jo ingen der siger at du skal det? :S

Forstår slet ikke at du gør så meget ud af det ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Svan
    Hva er det med wow der gør folk vilde ? :D

Har jeg ikk set endnu...

der er rigtig meget, men det er jo smag og behag i sidste ende.

• sjovt jeg beslutter mig for a spille igen, og idag får jeg så en mail

2008/6/13 WoWGM Blizzard <billtedes@bilzzard.net>:

Greetings,Greetings,

It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account which as you may or may not be aware conflicts with the EULA and Terms of Service. We require your full support in the resolution of this matter, if we do not receive your full cooperation we can and will permanently disable your World of Warcraft account. If you wish to ensure your account is not disabled you should immediately verify your details using the template provided below. We at Blizzard Entertainment take the sale of World of Warcraft accounts very seriously and need to confirm you are the original owner of the account and that it has not been sold/traded.

bilzzard.net adresse yeah right

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    sjovt jeg beslutter mig for a spille igen, og idag får jeg så en mail

bilzzard.net adresse yeah right

Haha ja skynd dig at sende alle dine konto oplysninger til dem inden de lukker for din konto ROFL.
    Utroligt at der er folk der hopper på den, alle må sgu da snart vide at man ikke sender konto oplysninger eller andre personlige oplysninger på den måde i en mail - Aldrig.....

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr