Jeg går altid og rakker ned på WoW, men her på det sidste har der været mange URO elever på EUCsyd som også spiller det, og så kigger man lidt over skulderen og får helt lyst til at starte igen efter man har sagt gang på gang at nu gider man ikke spille det lort mere

Sig det er løgn
-
-
Så lad være? Personligt har jeg fået det "bedre" efter jeg stoppede
-
Der var engang jeg bare "MÅTTE" spille det. Den tid er ovre, jeg holde utrolig meget af at spille det, og hygger mig med det. Når jeg spiller har det sådan set ikke ændret sig det store. Men det er ikke længere sådan at jeg tilsidesætter f.eks. en fodboldkamp på fjernsynet for det. På den måde er jeg ikke længere "afhængig". Hvis du tror du kan holde det på det niveau er det jo på en måde ret godt at holde interessen stillet på. Men hvis du er i tvivl om du bliver "afhængig" igen, så hold dig fra det!
-
ja, jeg kunne jo selvfølgelig bare lade være, men det kribler lidt i fingrene
-
Der er jo ikke nogen der siger at du skal være ultra seriøs?
-
Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Der er jo ikke nogen der siger at du skal være ultra seriøs?åhh hvorfor ikke
-
enten bliver det Dark age of camelot eller WoW
det værste ved DaoC er nok at det er ved at dø, kun et par tusinde spiller det på US, hvor WoW har millioner.
det værste ved WoW var at man skulle pvp for at få pvp gear og at alle allerede havde tier20 epic of doom så man havde ikke en chance
-
Så spil noget FPS hvor der altid er folk nok på en server, og alle har samme vilkår, om de så har spillet 4 år eller 2 måneder.
-
Det er løgn
-
Oprindeligt indlæg af asgerbj
Så spil noget FPS hvor der altid er folk nok på en server, og alle har samme vilkår, om de så har spillet 4 år eller 2 måneder.ikke helt samme vilkår - skills?
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
ikke helt samme vilkår - skills?
Ja, så er de ikke på samme niveau, men har stadigvæk samme vilkår.
-
man har da også samme vilkår i WoW
-
kan da godt være jeg spiller, men raide 5 timer om dagen 6 dage om ugen, gider jeg bare ikke
-
Jaa.. men det er på en lidt anden måde. For en der har spillet 1000 timer, kan stadigvæk godt være bedre til selve spillet end ham der har spillet 1500 timer, men derimod har ham der har spillet længere noget bedre gear og vinder derfor.
-
ham der har spillet længst har ikke nødvendigvis bedst gear nej
du har gear efter hvor meget du selv ligger i spillet, og gear er skam ikke alt
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
kan da godt være jeg spiller, men raide 5 timer om dagen 6 dage om ugen, gider jeg bare ikkeDer er jo ingen der siger at du skal det?
Forstår slet ikke at du gør så meget ud af det
-
Hva er det med wow der gør folk vilde ?
Har jeg ikk set endnu...
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Hva er det med wow der gør folk vilde ?Har jeg ikk set endnu...
der er rigtig meget, men det er jo smag og behag i sidste ende.
-
sjovt jeg beslutter mig for a spille igen, og idag får jeg så en mail
2008/6/13 WoWGM Blizzard <billtedes@bilzzard.net>:Greetings,Greetings,
It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account which as you may or may not be aware conflicts with the EULA and Terms of Service. We require your full support in the resolution of this matter, if we do not receive your full cooperation we can and will permanently disable your World of Warcraft account. If you wish to ensure your account is not disabled you should immediately verify your details using the template provided below. We at Blizzard Entertainment take the sale of World of Warcraft accounts very seriously and need to confirm you are the original owner of the account and that it has not been sold/traded.
bilzzard.net adresse yeah right
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
sjovt jeg beslutter mig for a spille igen, og idag får jeg så en mailbilzzard.net adresse yeah right
Haha ja skynd dig at sende alle dine konto oplysninger til dem inden de lukker for din konto ROFL.
Utroligt at der er folk der hopper på den, alle må sgu da snart vide at man ikke sender konto oplysninger eller andre personlige oplysninger på den måde i en mail - Aldrig.....