jeg mangler nogle gode forslag til addon compilation jeg kan ikke huske hvad noget som helst hedder mere

Sig det er løgn
-
-
X-Perl er en god ting at have
-
questhelper, mybank, omen, bigbossmod, metamap - de er næsten uundværlige synes jeg. Men jeg er da heldigvis holdt op med at spille WOW i denne omgang
-
Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Der er jo ikke nogen der siger at du skal være ultra seriøs?Enten er man seriøs i wow, eller man spilder sin tid. Der er ingen mellemvej.
iøvrigt tier 6 max, og med det nye badge gear behøver man ikke være pvp idiot - det er primært børnene der spiller pvp anyway (fordi de ikke kan teamplay godt nok til raids)
-
som sagt skal du raide er omen et must, Grid til raid opsætning sparer en del plads, og mange bruger diverse dkp addons og calender addons.....som healer er der også healbot eller lign, og pallypower.
ellers bruger jeg ct_mod til bars og onebag til 1 fælles bag i banken og inventory.
recount som damage og healing meter er også en fin ting, men ikke decideret nødvendig.
ofte kan den rette profession hjælpe dig med at få noget guld hurtigt og/eller give dig rigtigt godt udstyr.....som lock giver tailoring fx dig muligheden for udstyr der gør at du nærmest øjeblikkeligt er god nok til karazan/za og ssc/tk gear wise...men en smule useriøs pvp grinding (honor) er også nødvendig for våben og nogle små items, da man skal op i mount hyjal/BT/sunwell for at finde bedre ret ofte. merciless for honor skulle komme den 25. i denne måned.
-
Oprindeligt indlæg af neiro
Enten er man seriøs i wow, eller man spilder sin tid. Der er ingen mellemvej.
iøvrigt tier 6 max, og med det nye badge gear behøver man ikke være pvp idiot - det er primært børnene der spiller pvp anyway (fordi de ikke kan teamplay godt nok til raids)
Gider du stoppe med stereotyperne? -
nej
-
Gir ham delvist ret
Men PVE mod PVP folk vil jo altid være uenige
-
Har spillet begge dele. AQ40 pre-tbc mens jeg stadig passede skolen (casual raiding guild), ssc/tk indtil jeg tog på efterskole (dengang ssc/tk var hårdt). Er skiftet til PvP nu på min druid eftersom jeg var træt af at skulle quizes om mit gear på min hunter hver gang jeg ville i et karazhan pug.
Har set folk på 20+ som har opført sig som små børn, og har raidet med 2 warlocks som var henholdsvis 10 og 13, begge blandt de bedre warlocks jeg har mødt.
PvP kræver ligeså meget teamplay som PvE gør, og bedre reflekser imo. PvE encounter: Læs tactics og du er forbredt på hvad der skal ske, og 70% af gangene følger kampen tactics, eftersom det er et scripted encounter. I PvP er der aldrig en kamp der er ens, og derfor er du nød til at tænke hurtigt for at modvirke modstanderens træk så du konstant holder ham i skak. Teamplay og forståelse for din teammate er nødvendigt for at du kan nå højere op. -
Oprindeligt indlæg af AcetaL
Har spillet begge dele. AQ40 pre-tbc mens jeg stadig passede skolen (casual raiding guild), ssc/tk indtil jeg tog på efterskole (dengang ssc/tk var hårdt). Er skiftet til PvP nu på min druid eftersom jeg var træt af at skulle quizes om mit gear på min hunter hver gang jeg ville i et karazhan pug.
Har set folk på 20+ som har opført sig som små børn, og har raidet med 2 warlocks som var henholdsvis 10 og 13, begge blandt de bedre warlocks jeg har mødt.
PvP kræver ligeså meget teamplay som PvE gør, og bedre reflekser imo. PvE encounter: Læs tactics og du er forbredt på hvad der skal ske, og 70% af gangene følger kampen tactics, eftersom det er et scripted encounter. I PvP er der aldrig en kamp der er ens, og derfor er du nød til at tænke hurtigt for at modvirke modstanderens træk så du konstant holder ham i skak. Teamplay og forståelse for din teammate er nødvendigt for at du kan nå højere op.Pvp kræver kun indlæring af routiner (hvis man spiller fast med andre). Reflekser er nødvendige i pvp ja, men også i pve. Der kræves ikke teamplay i pvp, da der højst er 4 andre, og alle har en fast rolle, og alle kender hinandens spillemåder. Børn og unge har en større chance for at have gode reflekser og handle intuitivt (routinepræget spillen), men det kræver altså ikke teamplay egenskaber at pvp. I hvertfald ikke i samme omfang som i raids. Og disciplin er heller ikke helt så markant en faktor i pvp som i raids - een møgunge der tuder over et item eller bliver euphorisk over et eller andet kan lige så hurtigt smadre et raid, som en der går afk (hvilket ikke er så slemt, da det alligevel var ham der den pvp gearede knægt med en koncentrationsevne på fod med en rotte).
ps. der er undtagelser alle steder! Voksne mennesker kan også se sig sur på folk eller på andre måder opføre sig barnligt, men i stor udstrækning er voksne mennesker mere pålidelige, ansvarsbevidste, koncentrerede og mindre støjende end børnene, og i raids er det gode egenskaber. I pvp er det ikke så vigtigt da pvp går ud på routiner, og ikke et precist samarbejde.
-
Prøv lige at ha krise over WoW?
*host* WoWhore!
-
Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Prøv lige at ha krise over WoW?*host* WoWhore!
Det her er ingenting. Der er nogen gange nogen der skriver noget der bedre kan betegnes som romaner end foruminlæg på WoW's forum...
-
personligt kunne dt være rigtigt rart hvis alt pvp udstyr man kan købe for honor eller arena points, kun kunne bruges i bgs eller arenaer samt evt i dueller.........så kunne det være folk igen gad gå i instances for at geare op......
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
personligt kunne dt være rigtigt rart hvis alt pvp udstyr man kan købe for honor eller arena points, kun kunne bruges i bgs eller arenaer samt evt i dueller.........så kunne det være folk igen gad gå i instances for at geare op......amen bro
-
personligt kunne dt være rigtigt rart hvis alt pvp udstyr man kan købe for honor eller arena points, kun kunne bruges i bgs eller arenaer samt evt i dueller.........så kunne det være folk igen gad gå i instances for at geare op......Enig
-
personligt kunne dt være rigtigt rart hvis alt pvp udstyr man kan købe for honor eller arena points, kun kunne bruges i bgs eller arenaer samt evt i dueller.........så kunne det være folk igen gad gå i instances for at geare op......
Kan vi da godt sige. Men hold så PvE gear ude af BG's, arena og dueller også så. Pænt træt af 4/8 t6+4/5+2xwarglaives rogues i arena.Quote[i]Oprindeligt indlæg af neiro
Pvp kræver kun indlæring af routiner (hvis man spiller fast med andre). Reflekser er nødvendige i pvp ja, men også i pve. Der kræves ikke teamplay i pvp, da der højst er 4 andre, og alle har en fast rolle, og alle kender hinandens spillemåder. Børn og unge har en større chance for at have gode reflekser og handle intuitivt (routinepræget spillen), men det kræver altså ikke teamplay egenskaber at pvp. I hvertfald ikke i samme omfang som i raids. Og disciplin er heller ikke helt så markant en faktor i pvp som i raids - een møgunge der tuder over et item eller bliver euphorisk over et eller andet kan lige så hurtigt smadre et raid, som en der går afk (hvilket ikke er så slemt, da det alligevel var ham der den pvp gearede knægt med en koncentrationsevne på fod med en rotte).
PvP er mindre rutinepræget end PvE. Bosser er scripted encounters som følger et specielt mønster. Så længe du kender tactics sker der ikke noget "uventet". Du er ikke Gruul pludselig skifte target fra main tanken til Warlocken somer på low hp efter spirit tap, for at straffe healeren for ikke at havde healet ham fuldt med det samme.I PvP reagerer folk forskelligt. Selvfølgelig er der "rutine" i at kæmpe 1vs1 mod de forskellige classes fordi det handler om at modvirke den andens træk, men når der ligepludselig er flere modstandere på banen er der en hel masse abilities du skal reagere på, samtidig med du skal kunne stole på at dine teammates hjælper dig. Du har ikke en smart lille addon der skriger "Randommage is on 40%, Sheep & drink phase begins" når du er i arena, og der er ingen der kender kampen på forhånd. Du kan lave en taktik til hvordan du forholder dig til et team, hvem der skal ned først og hvem der skal CC'es og i hvilken rækkefølge man vil bruge sine CC abilities, så PvP kræver langt mere teamplay end det du beskriver.
Du behøver ikke 25 raid members som yder deres class' bedste for at have succes i PvE, hvorimod en der ikke yder sit bedste eller går afk som du siger,ødelægger dine chancer for at vinde en 5v5 match totalt medmindre dine modstandere er komplet retarderede uden begreb om sin class (hvilket du ikke møder ved højere ratings). Den eneste der egentlig ikke kan gå afk på en standard raid boss er Main Tanken. En enkelt healer der slacker er ok medmindre man er komplet undergearet til kampen.
Siger ikke PvE ikke er svært, for det er det, bare ikke på samme måde. -
Oprindeligt indlæg af AcetaL
Kan vi da godt sige. Men hold så PvE gear ude af BG's, arena og dueller også så. Pænt træt af 4/8 t6+4/5+2xwarglaives rogues i arena.Det er sgu en deal
-
AcetaL : Det er Lifetap, ikke spirit tap. Derudover virker deadly boss mod også i bg's og natural enemy castbar også i arena - så jo, addons er der skam. ps. medmindre man er overgearedet i forhold til sit raid, så kan man ikke undvære en healer. Hvis alle har t4 kan du godt i kara og gruul, og hvis du har t5 kan du i ssc etc, men du kan ikke undvære nogen hvis det er et gear run.
Iøvrigt så bunder mine pve argumenter på at man ikke kan regne med alle members gør det de skal. Jeg har ALDRIG hverken været i, eller set et raid hvor alle gjorde det de skulle fejlfrit - og her kommer skills ind i det, for så er det lige warlocken skal nå at deathcoile det trashmob der er ved at kille healeren, eller hunteren lige smider sit pet med growl på en add der ikke blev fanget af pala tanken etc.
bg er simplere - mutiliate rogue vs. frost mage strategi 1, mage vs fury warrior strategi 2 etc.
Kræver mere routine og reaktionsevne end skill.Arena kræver lidt skill, men også først ved høj rating.
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
Gir ham delvist retMen PVE mod PVP folk vil jo altid være uenige
Ganske enig.. Der er også stor forskel på PVP og PVE folk.. Som PVE Raid leader skal du kunne håndtere presset fra 10 - 25 mand, hvorimod en PVP mand har 5 MAX han skal holde styr på.. Så der er stor forskel... Personligt er jeg sq mest til PVE..
Elsker at nakke de irriterende bosses som man ikk kan lide..
-
så hjælp mig med ahune på stormreaver - med hunteren var han ingen problem, men jeg kan sku ikke finde nogen gruppe der kan kille ham med min lock - og jeg vil sku gerne have den staff