det er sgu blevet dejligt nemt at level, er blevet level 50 med min druid, mangle er sgu syg
3dage og et par timer, min gamle rekord til level 60 var omkring 9 dage, tror jeg kan slå den
det er sgu blevet dejligt nemt at level, er blevet level 50 med min druid, mangle er sgu syg
3dage og et par timer, min gamle rekord til level 60 var omkring 9 dage, tror jeg kan slå den
de har også sat xp på quests op, og fjernet mange elites op til level 60 - så det er først fra 66 til 70 det begynder at tage tid - men så koster det også meget tid.
Slutningen af lvl 68-70 på samme dag, det var sgu nemt nok
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Slutningen af lvl 68-70 på samme dag, det var sgu nemt nok
renger med at blive i level 69 og pvp lidt, så jeg kan få lidt godt gear inden jeg møder alle med fuld arena gear
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af neiro
AcetaL : Det er Lifetap, ikke spirit tap. Derudover virker deadly boss mod også i bg's og natural enemy castbar også i arena - så jo, addons er der skam. ps. medmindre man er overgearedet i forhold til sit raid, så kan man ikke undvære en healer. Hvis alle har t4 kan du godt i kara og gruul, og hvis du har t5 kan du i ssc etc, men du kan ikke undvære nogen hvis det er et gear run.
Iøvrigt så bunder mine pve argumenter på at man ikke kan regne med alle members gør det de skal. Jeg har ALDRIG hverken været i, eller set et raid hvor alle gjorde det de skulle fejlfrit - og her kommer skills ind i det, for så er det lige warlocken skal nå at deathcoile det trashmob der er ved at kille healeren, eller hunteren lige smider sit pet med growl på en add der ikke blev fanget af pala tanken etc.
bg er simplere - mutiliate rogue vs. frost mage strategi 1, mage vs fury warrior strategi 2 etc.
Kræver mere routine og reaktionsevne end skill.
Arena kræver lidt skill, men også først ved høj rating.
Helt ærligt..
Du samligner skill krævet i 25mans med skill krævet i random 1v1 i BGs?.... -.-
Jeg gider ikke engang at tage den her diskussion op med dig, for til forskel for dig, kan jeg sagtens se det fra begge sider, i stedet for det typiske som man desværre ser så tit i dag: "Hvad jeg gør kræver skills, hvad andre gør er for noobs"...
bllets du behøver heller ikke være enig med mig eller noget. Jeg ved jo jeg har ret, så det går nok også sådan.
QuoteKræver mere routine og reaktionsevne end skill.
Nårh ja, det er jo klart. For alle PvP fights i battlegrounds er jo ens, og man ved lige præcis hvordan modspilleren reagerer i de forskellige situationer.
I PvP ved du jo hvem der går efter hvem, og man kan roligt stå bagerst og give skade så lang tid man ikke giver for meget, for så kommer modspilleren helt sikkert efter en.
I PvE er alt totalt random, der er næsten alle fights forskellige, og det kræver virkelig skill for at forudsige hvilket mob der kommer hen til en, i stedet for tanken. Man skal også være forberedt på at der jo lige pludselig kan komme et eller flere mobs bagfra, som ikke plejer at være der.
QuoteJeg ved jo jeg har ret, så det går nok også sådan.
Selvfølgelig, for du er jo den altvidende neiro! Åhh, hvad ville jordens befolkning have gjort hvis du ikke var til stede?
Quotedet er primært børnene der spiller pvp anyway (fordi de ikke kan teamplay godt nok til raids)
Det er jo klart. For der er jo virkelig flere børn der spiller PvP end voksne. Børn er jo også dummere end voksne, det siger jo sig selv.
Jeg kan nu sagtens forstå dine hentydninger, omend de ikke giver mig nogen anledning til at antage jeg tager fejl. Du kommer jo ikke med nogle brugbare argumenter.
Anyway, ja børn er dummere end voksne, på den måde at deres evne til at tænke abstrakt ikke er færdigudviklet før engang i puberteten, hvorfor de tendenserer mere til de ting der kræver routiner end dem der kræver 'tænkning'. Det er ikke en kritik a børn, bare en biologisk begrænsning mennesker nu engang har.
ps. jeg er ikke altvidende - jeg er bare klar over hvad jeg faktisk ved noget om, og hvad ikke.
QuoteOprindeligt indlæg af neiro
Du kommer jo ikke med nogle brugbare argumenter.
Det gør du jo heller ikke?
Jeg kan for eksempel bare tage dit argument, og så udskifte det med PvP situationer.
QuoteIøvrigt så bunder mine pvp argumenter på at man ikke kan regne med alle members gør det de skal. Jeg har ALDRIG hverken været i, eller set en battleground eller arena fight hvor alle gjorde det de skulle fejlfrit - og her kommer skills ind i det, for så er det lige warlocken skal nå at deathcoile roguen der er ved at kille healeren, eller hunteren lige smider sit pet på healeren, for at få healeren til at heale langsommere etc.
Jeg kan ikke se nogel reel forskel - kan du?
Ja selvfølgelig kan jeg det.
I korte træk - i pve går alt fint hvis alle gør det de skal, men det sker aldrig, hvorfor skill kommer meget i spil, da folk skal handle taktisk og meget indivduelt forskelligt for at redde situationen. I pvp gør alle lige hvad det passer dem, og sålænge alle har routinerne på plads når de er i kamp går alt vel. I pvp er man ikke afhængig af ens, eller andres evner til at spille sin class godt, men blåt afhængig af at kende til fjendernes typiske spillemåde.
QuoteI pvp gør alle lige hvad det passer dem, og sålænge alle har routinerne på plads når de er i kamp går alt vel. I pvp er man ikke afhængig af ens, eller andres evner til at spille sin class godt, men blåt afhængig af at kende til fjendernes typiske spillemåde.
Nu er PvP er jo andet en bare joine en eller anden tilfældig battleground (som tydeligvis er det du snakker om). I guild premades og Arena kræver det også at spillerne ved hvad de skal og forstå hvordan de skal sprede sig ud, og hvordan de skal klare de forskellige situationer.
Hvis du joiner et eller andet tilfældigt PuG til Kara, ZA eller Gruul, ender du jo for det meste også med folk der gør lige hvad det passer dem fordi det ikke er seriøst, og som kun klarer det godt i gruppen fordi de kender rutinen.
Hvis pugs klarer sig godt, er det fordi de er skilled, og hurtigt kan redde situationen når en eller anden fucker op.
Som en anden pointerede tidligere, så er det væsentligt nemmere at holde styr på et arena team på 2-5 mand end en raid på 10-25 ; hvorfor jeg ikke forventer det er nødvendigt med samme leder evner i arena som i raid - specielt fordi man som regel pvp'er med de samme folk hver gang i en arena, og det gør man ikke i et guild raid.
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^