Telefon med inbygget GPS spørgsmål

  • jeg har kigget lidt på HTC Diamond, og HTC Touch Crise og HTC Touch Pro.


    det jeg har fundet ud af at HTC Touch cruise har TomTom gps inbygget dvs jeg kan bruge den som gps uden ekstra antenne.


    det jeg så tænker når der står inbygget gps på både diamond, og pro. kan jeg så bare finde en TomTom software og installere og så kan den være gps uden nogen antenne??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    ja der findes telefoner med indbygget antenne
    du skal dog ikke forvente at de giver samme resultat som en rigtig GPS, men det virker for det meste


    altså jeg har længe været forelsket i en Cruise netop pga gps er inbygget og tomtom og det hele er der.
    men nu da Diamond og Pro er kommet så bliver man jo forelsket i den :) i sær Pro da den har qwerty tastatur, og radio osv :) det er jo kun en forbedring til Diamond

  • Fede telefoner du har kigget på - Men hvis du vil lege med GPS, så køb en rigtig GPS. Tror ikke helt at de mobiltelefoner kan levere ligeså fine resultater som en almindelig GPS. Jeg har selv GPS i min S-E C702i, men den er lidt sløv til at finde koordinaterne. Hvorimod svigerfars 'GPS monster' til 3K finder alt på ingen tid.


    Men hvis det bare er til finde ud af hvor du er, hvis du er faret vild på Rådshuspladsen, så er mobiltelefonerne gode nok.

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jupiter Downs
    Fede telefoner du har kigget på - Men hvis du vil lege med GPS, så køb en rigtig GPS. Tror ikke helt at de mobiltelefoner kan levere ligeså fine resultater som en almindelig GPS. Jeg har selv GPS i min S-E C702i, men den er lidt sløv til at finde koordinaterne. Hvorimod svigerfars 'GPS monster' til 3K finder alt på ingen tid.


    Men hvis det bare er til finde ud af hvor du er, hvis du er faret vild på Rådshuspladsen, så er mobiltelefonerne gode nok.



    det er jo til bil ture i Jylland :P


    Men min svigerfar har lige anskaffet sig en HTC Touch Cruise og den fungere sku da perfekt med hensyn til GPS.