hej alle..
Jeg har nu efter udtallige søgninger rundt omkring (også herinde) prøvet at blive klogere på et problem jeg har med en driver til high definition audio.. ligegyldigt hvad jeg har gjort, så hver gang jeg starter min comp, får jeg at vide at der er fundet nyt hardware - high definition audio.
men den kan ikke installere den rigtigt, da den ikke kan finde den rette driver.. hvordan fjernes dette..?
jeg har ikke nogen lyd problemer det hele virker som det skal.. det er faktisk bare utrolig irriterende at se på..
jeg køre xp - sp3.. det var efter indstalleringen af den, det begyndte..
har et gammelt ASUS A8N-E bundkort med nforce4 ultra på og Realtek AC'97 audio.. der er ikke noget at finde på ASUS's hjemmeside..
jeg prøvet realtek's high definition audio driver - virker ikke
har fået fat i den driver som der "på et tidspunkt" lå på microsoft's update side (888111dk) - den vil ikke installere, den siger jeg har en nyere version service pack end den er beregnet til..
nu har jeg lige prøvet en driver update fra Intel, men den siger "Microsoft bus driver should be loaded in your system before installing Realtak HD audio driver" og så er jeg jo lost..
det er bare lidt af det jeg har prøvet.. har også været lidt i gang med regedit.exe.. men det er nu ikke noget jeg er alt for vild med..
er der nogen der har en løsning til mig..? please..
Mvh
TaHL