Hvilken ram klodser skal man vælge.

• hej hvilken klodser ville i vælge jeg skifte

disse ud
    http://www.edbpriser.dk/Produc…924&searchArea=&Soegeord=

med enten de her
    http://www.edbpriser.dk/Produc…389&searchArea=&Soegeord=

eller de her
    http://www.edbpriser.dk/Produc…129&searchArea=&Soegeord=

mine erfaringer er fine med mushkin men corsair er jo meget kendt for stabilitet og kvalitet
    især til OC

andre foreslag er velkomne.

mine resultat med mine nuværende klodser
    bus speed : 367mhz
    rated fsb:1468mhz

jeg kører med en q6600 som er OC til 3.3GHz

Oprindeligt indlæg af volvi
    vil jeg nok også helst har jo go erfaring med dem. ville bare hører om andre havde det på samme måde. corsair har jo altid haft et super omdømme.

vrøvl...der har da været mange sager med bundkort der ikke ville med corsair ram igennem årene.....så vil da sige at deres rygte måske er værre end de fortjener, men hvad med nogle ocz pc8000 ram ....2*2 gb til under 600 kr...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ser ikke ud til rammene begrænset dig ved den busspeed. 367FSB er ingenting, kan snart alle ram følge med til. Behold dine nuværende og overclock cpuen eller busspeeden (FSB) mere

Ah du skifter fra 2*1GB til 2*2GB. Bare tag de billige OCZ Simon linker til eller Mushkin der er lidt dyrere.

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

• tror jeg vælger mushkin. dem har jeg prøvet og var meget tilfreds.

og jeg ville jo netop gerne høre andres mening. nu er det længe siden jeg har været medlem af et forum som dette. derfor havde jeg ikke den fjerneste ide om corsair var bedre.

det var heller ikke fordi jeg ikke kunne få systemmet højere med de nuværende ram-klodser.

jeg har haft den oppe på 4.2Ghz, men jeg syntes ikke det var det vær og der var den også ustabil den kunne først kører nogenlunde ved 3.8ghz jeg har tweaket volts timings osv.
    men den er først 100% stabil ved 3.6ghz og jeg ved det ikke er varme problemer eftersom det hele er vandkøllet.

cpu'en runder normalt ikke 40+ grader men jeg spiller wow og det spil er ligesom en jomfru med en pik i hånden det bliver ustabilt for de mindste ting, jeg ved ikke engang om det var derfor det gik ned for det gør det stadig engang imellem. jeg får en error 132 som mange andre også kender til. men tak feed back.

how og ps
    hvis nogen har nogen ide'er til hvad jeg kunne havde gjort forkert ved OC sidden den var ustabil ved 3.8Ghz så er jeg åben for foreslag

• well wolfdale er ret forskellige..nogle skal have en masse volt for at nå højt, mens andre kan køre med næsten standard hele vejen op....udover det skal nordbroen lige have noget mere at leve af, og måske skal ram også.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.