Hvilken film??

  • Valgte Matrix.


    Men må sige at Terminator kommer direkte ind på en anden plads da, den har alt hvad der to ældre Terminator film havde. Den er bare overfed! :D8)

  • Er kæmpe LOTR fan. Tror ikke nogen af de andre titler kan hamle op med LOTR.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg fattede vidst ikke noget i går.. læste hans spørgsmål forkert.. doh.. Lord of the Rings er helt klart den fedeste film, og derefter matrix ..


    jeg har set alle sammen undtagen T3, og de er alle sammen fede :D

  • LOTR, helt klart. Elsker det univers som filmene er bygget op omkring, mere er der ikke at sige. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg synes VIRKLIG at LOTR er en røv-syg film... de enkelte scener hvor man ser slåskampe og store slag er da fede nok men det fylder os kun ca. 2% af filmen:) synes den er MONSTER langtrukken... og så kun halvdelen aff 2'eren, og slukkede så, det var simpelthen for kedeligt...

  • Quote

    Originally posted by *.*SeBBer*.*
    Jeg synes VIRKLIG at LOTR er en røv-syg film... de enkelte scener hvor man ser slåskampe og store slag er da fede nok men det fylder os kun ca. 2% af filmen:) synes den er MONSTER langtrukken... og så kun halvdelen aff 2'eren, og slukkede så, det var simpelthen for kedeligt...


    Man kan ikke vide om en film er kedelig eller dårlig når man kun ser halvdelen af den for fanden... der er en 40 min lang kamp i LOTR: TTT i slutningen...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Man kan ikke vide om en film er kedelig eller dårlig når man kun ser halvdelen af den for fanden... der er en 40 min lang kamp i LOTR: TTT i slutningen...


    Har set HELE 1'eren... og jeg har set slutningen af 2'eren.. var da os fedt men 40min. :rolleyes: ej det er sq ikke lige min smag så må i sige hvad i vil:D

  • Quote

    Originally posted by *.*SeBBer*.*


    Har set HELE 1'eren... og jeg har set slutningen af 2'eren.. var da os fedt men 40min. :rolleyes: ej det er sq ikke lige min smag så må i sige hvad i vil:D


    Smag og behag.
    Vi er heldigvis ikke ens :-)
    Vi er et par stykker ,som har tænkt os at se alle 3 Lotr film i rap,når den sidste får premiere :D